Εξετάζοντας το Freewing 250 από την κορυφή μέχρι τα νύχια, εύκολα θα καταλάβει κανείς τον προσανατολισμό του: πρακτική καθημερινή αστική μετακίνηση. Ο λιτός σχεδιασμός του, οι μεγάλοι χώροι, οι επιδόσεις του κινητήρα, το ψηλό τιμόνι και τα δυνατά και προοδευτικά φρένα φανερώνουν ότι το 250άρι scooter της Daelim είναι σχεδιασμένο να πηγαινοφέρνει τον ιδιοκτήτη του στη δουλειά και οπουδήποτε αλλού μέσα στην πόλη. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγει παραέξω…
Μέσα στην πόλη, πάντως, το Freewing θα μεταφέρει κάθε είδους αποσκευές, θα καταναλώσει λίγα, θα ξεκινήσει γρήγορα στο φανάρι και θα χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα παρά τον όγκο του. Σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, θα ελιχθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού του, ενώ εμπόδιο θα συναντήσει είτε λόγω του πλάτους είτε λόγω του ύψους του τιμονιού. Σε άδειο δρόμο θα ανεβάσει γρήγορα στροφές και θα σταματήσει με ασφάλεια και προοδευτικότητα στο φρενάρισμα πανικού που μπορεί να προκαλέσει οποιοδήποτε απρόοπτο. Στις στροφές θα παραμείνει σταθερό, υπό την κλίση, βέβαια, που οι μικροί του τροχοί (12’’ μπροστά και 13’’ πίσω) θα του επιτρέψουν να πάρει. Με λίγα λόγια, δεν προορίζεται για πίεση στα στροφιλίκια…
Το Freewing θα κινηθεί αξιοπρεπέστατα και έξω από τα όρια της πόλης. Το κοντέρ του, μάλιστα, θα ξεπεράσει ακόμη και τα 140 χλμ./ώρα. Ωστόσο, οι μεγάλες επιφάνειές του θα αποτελέσουν “κόκκινο πανί” για μετωπικούς και πλαϊνούς ανέμους, οι οποίοι θα δυσκολέψουν αρκετά τη σταθερή οδήγησή του.
Όσον αφορά, τέλος, στη μεταφορά δύο ατόμων, η τεράστια σέλα και οι εργονομικές θέσεις θα φροντίσουν για την άνεση. Το μεγάλο ύψος, ωστόσο, της σέλας του συνεπιβάτη θα μετατοπίσει σε μεγάλο βαθμό το κέντρο βάρος του scooter, με αποτέλεσμα να απαιτείται κάποιος χρόνος, ώστε να εξοικειωθεί ο οδηγός με τις νέες… ιδιοτροπίες του.