LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Η εξέλιξη των ειδών
Φρένα / Αναρτήσεις
Ασφάλεια και σταθερότητα
Αρκετά δυνατό το πίσω φρένο, χάρη στην αντικατάσταση του ταμπούρου με δίσκο 220 χιλ.
Αν στο απλό μοντέλο το φρενάρισμα ήταν υπόθεση του μπροστινού δισκόφρενου και το ταμπούρο πίσω βρισκόταν σε επικουρικό ρόλο, στο Evo συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η προσθήκη δίσκου 220 χιλ και στο πίσω φρένο μετατόπισε σε αυτό το μεγαλύτερο βάρος του φρεναρίσματος, ενώ πλέον το μπροστινό είναι πιο αδύναμο και θα χρειαστεί μόνο σε φρενάρισμα πανικού. Στις αναρτήσεις δεν υπήρξαν αλλαγές, γιατί πολύ απλά το HD δεν τις χρειάστηκε. Τα διπλά αμορτισέρ (τα οποία έχουν δυνατότητα προφόρτισης) στο πίσω μέρος “διαβάζουν” υποδειγματικά το δρόμο και τυχόν ανωμαλίες, ενώ και η σφιχτή ρύθμιση του πιρουνιού δίνει τη δυνατότητα στο scooter να κινηθεί με στιβαρότητα, σε γρήγορους ρυθμούς ή υπό κλίση.

 
 SYM HD 200 Evo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι / ¶νεση
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Αισθητική
Η λεπτομέρεια μετράει
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ