LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Super Deal!
Φρένα
Διαβάστηκε από 130300 αναγνώστες
Με μεγαλύτερους δίσκους
Η διάμετρος των μπροστινών δίσκων αυξήθηκε κατά 20 χιλ.
Μικρές αλλαγές υπάρχουν στο σύστημα πέδησης, καθώς αυξήθηκε η διάμετρος των δύο μπροστινών πλευστών δίσκων στα 310 χιλ. (από 290 χιλ.) και συνεργάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες της Tokiko. Στον πίσω τροχό αναλαμβάνει δράση δίσκος 240 χιλ. με διέμβολη δαγκάνα. Σε αίσθηση, το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά, το μπροστινό φρένο είναι λίγο πιο δυνατό σε σχέση με το περσινό μοντέλο, αλλά δείχνει και πάλι ένα ιδιαίτερα φιλικό πρόσωπο. Θα το εμπιστευτεί ο άπειρος αναβάτης από την πρώτη στιγμή, αλλά οι έμπειροι ίσως ζητήσουν το κάτι παραπάνω, ειδικά φρενάροντας από ενδείξεις που ξεκινούν με τον αριθμό 2.

 
 Δοκιμή Suzuki Bandit S 650 ‘07
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Πώς τοποθετείται στην γκάμα
Άνεση/θέση οδήγησης
Οδηγώντας
Κινητήρας/κιβώτιο
Φρένα
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Ανταγωνισμός
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ