Με το γκάζι σταθερό, δε φοβάσαι τίποτα. Αν το κλείσεις μέσα στη στροφή, όμως, το Χmoto χάνει τη γραμμή του και ανοίγει.
Η δυναμική εικόνα του Xmoto σε προδιαθέτει για “γρήγορες” καταστάσεις και στην πράξη οι προσδοκίες σου δε διαψεύδονται. Με το που ανεβαίνεις (ή καλύτερα “σκαρφαλώνεις” αν υπολείπεσαι του 1.85) αντιλαμβάνεσαι τις επιθετικές διαθέσεις της κατασκευής. Τα χέρια ανοίγουν για να συναντήσουν το φαρδύ τιμόνι και η σέλα σε τοποθετεί σε όρθια θέση και κοντά στον μπροστινό τροχό, με τις εσοχές των πλαστικών να “υποδέχονται” τα γόνατα, δευρύνοντας το ρόλο των κάτω άκρων στη διαδικασία ελέγχου της μοτοσικλέτας. Ξεκινάς και στα πρώτα μέτρα λαμβάνεις μία παράξενη αίσθηση, την οποία όμως δυσκολεύεσαι να προσδιορίσεις. Στο πρώτο φανάρι το “μυστήριο” λύνεται, καθώς αυτό που σε ξένισε τελικά είναι το σχεδόν εξωπραγματικό ύψος της σέλας (900 ολόκληρα χιλιοστά), το οποίο σου επιτρέπει να πιάσεις κουβέντα με τους φορτηγατζήδες και να κοιτάς αφ’ υψηλού τους κατόχους SUV αυτοκινήτων. Η σέλα του Xmoto σηκώνει πολύ κουβέντα και όχι μόνο για το ύψος της. Είναι επίπεδη, σχετικά στενή, μακριά και η λέξη “σληρή” αδυνατεί να την περιγράψει. Για να γίνουμε πιο περιγραφικοί, αν τα μεταξωτά εσώρουχα τους θέλουν επιδέξιους, η σέλα του Xmoto τους θέλει κάτι παραπάνω, ανθεκτικούς!
Ξεπερνώντας τον τομέα της χρηστικότητας, η συμπεριφορά του Xmoto στο δρόμο είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική και σίγουρα αρκετά διασκεδαστική. Το γκάζι είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμο, με μεγάλη διάρκεια (με δεδομένο τον ένα κύλινδρο) και αμεσότατη απόκριση, χωρίς να χάνει στοιχεία φιλικότητας. Το στήσιμο πλαισίου-αναρτήσεων διακρίνεται για τη σφιχτή του αίσθηση, επιλογή που αποδίδει τα μέγιστα όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί. Ελαστικότητες και ταλαντώσεις απουσιάζουν ακόμα και στα κλειστά κομμάτια υπό πίεση. Με αποφασιστικό και σταθερό γκάζι
το Xmoto μπορεί να πάρει οριακές κλίσεις, ενώ αν απαιτηθεί αλλαγή σχεδίου μέσα στη στροφή, τα παιχνίδια με το δεξί γκριπ θα προσαρμόσουν την ταχύτητά σας, χωρίς η μοτοσικλέτα να αποκλίνει σημαντικά από την προδιαγεγραμμένη της τροχιά.