LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Σημείο αναφοράς
Στη λεπτομέρεια…
Διαβάστηκε από 82344 αναγνώστες
Στη λεπτομέρεια…

· Οι κραδασμοί που παράγονται από το μονοκύλινδρο σύνολο είναι αρκετοί και γίνονται ενοχλητικοί στα χέρια. Επίσης, αχρηστεύουν ουσιαστικά τους καθρέπτες μετά τα 140 χλμ./ώρα, καθώς συντονίζονται και δεν μπορείς να διακρίνεις τι συμβαίνει πίσω σου.
· Το σωληνάκι υψηλής πίεσης του μπροστινού φρένου περνά πάνω από τα όργανα, κρύβοντας ορισμένες ενδείξεις.
· Η ζέστη που βγαίνει από την αριστερά πλευρά του κινητήρα είναι αρκετή.
· Το εκτεθειμένο τελικό της εξάτμισης και η απουσία χειρολαβών είναι στοιχεία που δείχνουν πως το Xmoto επιφυλάσσει δύσκολη αποστολή για το συνεπιβάτη.

 
 BMW G 650 Xmoto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα
Πλαίσιο
Αναρτήσεις
Κινητήρας/κιβώτιο
Στη λεπτομέρεια…
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ