Η αντικατάσταση του καρμπιρατέρ με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού στην τροφοδοσία καθιστά το νέο Innova σύμφωνο με τις προδιαγραφές Euro 3 και φέρνει μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες, αλλαγές στις επιδόσεις του κινητήρα του. Αναλυτικότερα, η ισχύς του υπολείπεται κατά μόλις 0,3 ίππους από αυτή του προηγούμενου μοντέλου, καθώς δεν ξεπερνά τους 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής παραμένει στο 1 κιλό, εμφανίζεται, ωστόσο, χαμηλότερα, στις 3.000 σ.α.λ..
Σε γενικές γραμμές, πάντως, η λειτουργία του μοτέρ είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Η ισχύς θα μείνει σε ικανοποιητικά επίπεδα, μέχρι τα 90 χλμ./ώρα, όπου θα γίνει αισθητή η απουσία της.
Το κιβώτιο ταχυτήτων, από την άλλη, παραμένει αθόρυβο και μαλακό, χωρίς αλλαγές. Οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ενώ η τετάρτη παίζει το ρόλο του overdrive, χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω από την τρίτη σε θέμα ταχύτητας. Επιπλέον, το κιβώτιο είναι κυκλικό, επιτρέποντας την αλλαγή από την τελευταία ταχύτητα στη νεκρά, χωρίς να απαιτείται “κατέβασμα” όλων των σχέσεων.