LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Zorro
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 70182 αναγνώστες
All round αλλά Kawasaki.
Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα του Z καταλαβαίνεις πως είναι κάτι διαφορετικό από τον προκάτοχό του. Στοιχεία που επιβεβαιώνονται με το που αρχίσεις να διανύεις και τα πρώτα χιλιόμετρα στη σέλα του. Το νέο Ζ 750 έχει ένα περισσότερο καθημερινό προφίλ σε βάρος της απόλυτης συμπεριφοράς. Η νέα θέση οδήγησης (με εξαίρεση τη σέλα) έχει γίνει περισσότερο εργονομική, προσφέροντας με τη σειρά της το στίγμα αλλαγών στο νέο Ζ 750. Ο οδηγός βρίσκεται σε πιο όρθια θέση, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα ο οδηγός να φορτίζει λιγότερο το τιμόνι και συνεπώς η πληροφόρηση να είναι μικρότερη. Στην ίδια λογική κινούνται και οι αναρτήσεις που δείχνουν εξαιρετικές στη γενική χρήση, αλλά θα αρχίσουν να δείχνουν τις αδυναμίες τους μόλις οι ρυθμοί ανέβουν. Ο κινητήρας είναι φανερό πως έχει τονίσει τις χαμηλομεσαίες στροφές του, κάνοντας τη μοτοσικλέτα πρακτικότερη για την καθημερινή μετακίνηση. Η δύναμη περνά στο δρόμο προοδευτικά, με μια ενισχυτική δόση δύναμης στις 8.000 σ.α.λ., που μάλιστα συνοδεύεται και με μία άκρως ερεθιστική χροιά από τα έγκατα και το τελικό του κινητήρα. Αν και ο συμπλέκτης της μοτοσικλέτας ήταν ταλαιπωρημένος, το κιβώτιο ταχυτήτων είχε θετική λειτουργία. Όταν οι συνθήκες και οι διαθέσεις απαιτήσουν κάτι πιο σβέλτο, η καθυστέρηση στην απόκριση του νέου κινητήρα θα φανεί εμπόδιο. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται εύκολα, ενώ η μοτοσικλέτα είναι χαρακτηριστικά σταθερή στις υψηλές ταχύτητες.

 
 Kawasaki Ζ 750
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Full επίθεση
Φρένα: Το δυνατό σημείο
Κινητήρας
Πλαίσιο- Αναρτήσεις
Εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα: Τα κάνει όλα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ