Στο πρόγραμμα του Hayabusa, που τόσο καιρό ‘‘έτρεχε’’ στους δρόμους, αναβόσβηνε μια μπάρα που έγραφε download the new version of Hayabusa. Η Suzuki πήρε την απόφαση και ο κέρσοράς της κλίκαρε την ενεργοποίηση. Το πρόγραμμα φορτώθηκε και το αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό και λειτουργικό!
Το 1999 το Hayabusa σκάει σαν ατομική βόμβα στην κοινότητα του δίκυκλου κόσμου. Η παρουσία του αποτέλεσε ένα σταθμό, μια μεγάλη σε κυβικά μοτοσικλέτα με κορυφαίες επιδόσεις και σημαντικότερο χαρακτηριστικό πως η συμπεριφορά της στο δρόμο δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα τα superbike της εποχής. Η μοτοσικλέτα κέρδιζε παντού, ξεκινώντας από τη ρευστή σχεδίαση, τις επιδόσεις της και το κύρος της ταχύτερης μοτοσικλέτας παραγωγής. Το πόσο καλό ήταν το προϊόν φάνηκε από το γεγονός ότι, παραμένοντας αναλλοίωτο όλα αυτά τα χρόνια, δε χαρακτηριζόταν ξεπερασμένο. Φυσικά η νέα απειλή που άκουγε στο όνομα ΖΖ-R 1400 δε θα μπορούσε να αφήσει τη Suzuki ασυγκίνητη. Το νέο Hayabusa θα έπρεπε να μη διαφέρει αισθητικά από το σχήμα του επιτυχημένου προκατόχου του, ενώ έπρεπε να διέθετε και λεπτομέρειες από την οικογένεια των μικρότερων GSX-R, όπου και ανήκει. Η νέα ναυαρχίδα της Suzuki, ‘‘πατώντας’’ στα γερά θεμέλια της προηγούμενης πετυχημένης συνταγής, δε θα μπορούσε να μη συγκινήσει. Το νέο Hayabusa εμφανίζεται σε αρκετούς τομείς αναβαθμισμένο και για άλλη μια φορά κερδίζει από νωρίς τις εντυπώσεις για τη διαχρονική του αξία. Η αισθητική του σε κερδίζει, η απόδοση του κινητήρα σε μαγεύει και η συμπεριφορά του στο δρόμο σε γεμίζει ωραία συναισθήματα που συνοδεύονται από φόβο και δέος για τον πύραυλο εδάφους-εδάφους που ανανέωσε η Suzuki.