Το νέο Hayabusa έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση, όσο και τη χρονιά που πρωτοεμφανίστηκε. Ο νέος, βελτιωμένος, κινητήρας χαρίζει ασύλληπτες επιδόσεις στη μοτοσικλέτα και μάλιστα σε μια περιοχή του ταχύμετρου που οι άλλες μοτοσικλέτες μαζεύουν αργά τα τελευταία τους χιλιόμετρα, το Hayabusa ξυπνά. Η ευκολία που εκτοξεύεται η βελόνα του ταχύμετρου από τα 240 χ.α.ω και μετά, θυμίζει τον τρόπο που ανεβαίνει η βελόνα του στροφόμετρου σε νεκρά. Η δύναμη όμως αυτή του κινητήρα συνοδεύεται και από τουριστικά χαρακτηριστικά, με τη ροπάτη και ελαστική απόδοση του κινητήρα να αφήνει το αριστερό πόδι μακριά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Η λειτουργία του ψεκασμού είναι εξαιρετική και ακόμα και σε άτσαλα ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού η ανταπόκριση του κινητήρα είναι εξαιρετική. Τα κιλά και ο όγκος της μοτοσικλέτας μένουν πίσω μόλις το Hayabusa αρχίσει να κυλά τους τροχούς του. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν το μαγικό, μιας και με χαμηλές ταχύτητες είναι ιδιαίτερα άνετες, περιμένοντας πως, όταν οι απαιτήσεις πολλαπλασιαστούν, δε θα αποδώσουν, κάτι όμως που στην πραγματικότητα δε συμβαίνει. Το πίσω αμορτισέρ, έχοντας να διαχειριστεί και τη μεγάλη ιπποδύναμη της μοτοσικλέτας αλλά και με εχθρό την ελληνική άσφαλτο, ανταποκρίνεται εξαιρετικά και προειδοποιεί ενδοτικά στις οριακές καταστάσεις. Το πιρούνι εμπρός με τις νέες του ρυθμίσεις δουλεύει χαρακτηριστικά υπέρ του οδηγού διαθέτοντας και καλή αίσθηση. Ο μονόδρομος συμπλέκτης συμβάλει τα μέγιστα στα βίαια κατεβάσματα πλασάροντας τη μοτοσικλέτα ομαλά. Η προστασία από τον αέρα είναι σε τέτοιο βαθμό, που θέλει προσοχή, μιας και σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα κύλισης της μοτοσικλέτας απομονώνουν τον οδηγό από τις πραγματικές συνθήκες και νομίζει πως κινείται με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Η σταθερότητα της μοτοσικλέτας είναι χαρακτηριστική, γεγονός όμως που δε συμβάλει αρνητικά στην ευελιξίας της στα κλειστά κομμάτια. Η ευκολία που αλλάζει κλίση (για τον όγκο και τα κιλά της) σε αφήνει με ανοικτό το στόμα για το μεγαλείο της κατασκευής.
Έχεις οδηγήσει το Hayabusa αρκετά και νομίζεις πως σου έχει δείξει όλα του τα θετικά χαρακτηριστικά, όμως η μεγαλύτερη έκπληξη δεν έχει φανερωθεί ακόμα. Θα την ανακαλύψεις τη στιγμή που η παρέα σου αρχίζει να εκθειάζει το πόσο καλή θέση συνεπιβάτη έχει, το ότι θα μπορούσε να κάνει άλλα 150 km δίχως στάση και, όσο άντρας και αν θέλεις να το παίξεις, ποτέ δε θα πιστέψει πως εκεί στη μεγάλη ευθεία πριν τη σήραγγα το κοντέρ έδειχνε 260…