LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Update
Πλαίσιο-ψαλίδι: Λιγότερες επεμβάσεις
Διαβάστηκε από 61580 αναγνώστες
Το πλαίσιο του μεγάλου GSX-R έχει δεχθεί επιδερμικές αλλαγές, μιας και, αν και σχεδιασμένο χρόνια πριν, καταφέρνει να διαθέτει σύγχρονα χαρακτηριστικά και άριστη συμπεριφορά. Οι δύο ευτραφείς περιμετρικοί δοκοί έχουν δεχθεί αλλαγές, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους του. Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι ώστε να μπορεί να δεχθεί το αυξημένο φορτίο του συνεπιβάτη και των αποσκευών. Το ψαλίδι είναι καινούργιο και οι ενισχύσεις που έχει δεχθεί το κάνουν 10% πιο άκαμπτο, γεγονός απαραίτητο για τη διαχείριση της μεγαλύτερης απόδοσης του νέου Hayabusa. Το μεταξόνιο παρέμεινε στα 1.485 χιλ. με τη γωνία κάστερ να είναι 23,2 μοίρες και το ίχνος 93 χιλ.

 
 Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας: 1.340cc απόλαυσης
Αναρτήσεις: Κάνουν τα πάντα
Οδηγώντας: Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς
Συμπέρασμα: Με την τιμή, κερασάκι
Σχεδίαση: Το καινούργιο είναι;
Πλαίσιο-ψαλίδι: Λιγότερες επεμβάσεις
Φρένα: Δύσκολο έργο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ