Μόνο το υπέροχο λευκό με πέρλα χρώμα που προστέθηκε στην γκάμα των χρωματικών παραλλαγών του GSX-R 1300 είναι ικανό να τραβήξει τα βλέμματα. Η συγκεκριμένη επιλογή προσθέτει μια πολυτελή brutal χροιά στο νέο Hayabusa. Η επιδημία των μίνιμαλ διαστάσεων που θέλει όλα τα δίκυκλα με κλιπόνς, δεν ήταν ικανή να επηρεάσει τους σχεδιαστές της νέας μοτοσικλέτας και το ελιξίριο ήταν τόσο ισχυρό, που το Hayabusa εμφανίζεται περισσότερο ογκώδες από τον προκάτοχό του. Το μούτρο είναι φαρδύτερο και συνοδεύεται και από ψηλότερη ζελατίνα κατά 15 χιλ. Η επιλογή αυτή της Suzuki για ακόμα καλύτερη προστασία του αναβάτη φροντίζει να δείχνει ότι η λογική επικράτησε του ενθουσιασμού, από πλευράς του ιαπωνικού εργοστασίου. Η μοτοσικλέτα από μόνη της φανερώνει τις άπειρες ώρες που μελετήθηκε το σχέδιό του στην ανεμοσήραγγα. Η ουρά είναι διαφοροποιημένη κατεβαίνοντας μέχρι χαμηλά στον πίσω τροχό και μαζί με το εμπρός μεγάλο φτερό τονίζουν το σχήμα σταγόνας που θέλησαν να επιτύχουν οι σχεδιαστές της. Τα πλαϊνά της ουράς διαθέτουν φουσκώματα προσδίδοντας και όγκο, κάτι απαραίτητο άλλωστε ώστε το σύνολο να ‘‘δένει’’ με τα δύο μεγάλα τελικά που υπάρχουν εκατέρωθεν της μοτοσικλέτας. Η μόδα της καμπούρας στο πάνω μέρος της ουράς, που πρωτοεμφανίστηκε στο GSX-R 750 Srad του ‘96 και υιοθετήθηκε από όλη τη σειρά μοτοσικλετών της οικογένειας, διατηρείται και στο νέο Hayabusa. Το πάνελ των οργάνων, αν και διατηρεί την κλασική σχεδίαση του προκατόχου, με τις περισσότερες ενδείξεις να είναι αναλογικές, διαθέτει και μια lcd οθόνη με ενδείξεις για τη σχέση του κιβωτίου, τον ολικό και τους μερικούς χιλιομετρητές. Τα νέα όργανα επίσης διαθέτουν και shift light. Το φανάρι εμπρός είναι περισσότερο compavt, ενώ και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι διαφορετικό, τύπου led. Το ρεζερβουάρ μπορεί να δεχθεί 1 λίτρο λιγότερο καύσιμο (21 λίτρα από 22) και έχει γίνει περισσότερο επίπεδο στο πάνω μέρος ώστε ο οδηγός να έχει μεγαλύτερη εργονομία όταν ταμπουρώνεται πίσω από το φέρινγκ .