LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Update
Φρένα: Δύσκολο έργο
Διαβάστηκε από 61581 αναγνώστες
Τα φρένα του Hayabusa έχρηζαν βελτίωσης, κάτι που θα τα έκανε περισσότερο λειτουργικά αλλά και, καθαρά για θέμα γοήτρου, σύγχρονα. Οι εξαέμβολες δαγκάνες του προηγούμενου μοντέλου έδωσαν τη θέση τους σε ένα ζευγάρι ακτινικών τετραέμβολων. Οι δίσκοι εμπρός μάλιστα μίκρυναν τη διάμετρό τους 10 χιλ. και στο νέο GSX-R 1300 είναι 310 χιλ. Η ακριβώς αντίθετη λογική υπερίσχυσε στο πίσω σύστημα πέδησης, όπου ο δίσκος μεγάλωσε από τα 240 χιλ στα 260, ενώ νέα είναι και η έδραση της πίσω δαγκάνας. Τα νέα φρένα του Hayabusa έδωσαν καλύτερη αίσθηση αλλά και περισσότερο γραμμική λειτουργία. Φτάνοντας όμως το ταχύμετρο σε αστρονομικά νούμερα παρουσιάζονται αδυναμίες που θα απασχολήσουν ένα περισσότερο απαιτητικό κοινό.

 
 Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας: 1.340cc απόλαυσης
Αναρτήσεις: Κάνουν τα πάντα
Οδηγώντας: Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς
Συμπέρασμα: Με την τιμή, κερασάκι
Σχεδίαση: Το καινούργιο είναι;
Πλαίσιο-ψαλίδι: Λιγότερες επεμβάσεις
Φρένα: Δύσκολο έργο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ