Τιμή: 3.690 ευρώ
ypot@: Το GTS 250 αποτελεί αυτή τη στιγμή το scooter της SYM με τις περισσότερες τουριστικές δυνατότητες. Επιπλέον, ο κινητήρας των 250 κ.εκ. του επιτρέπει να κινείται άνετα μέσα στην πόλη, ειδικά τώρα που απέκτησε σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού.
¶νεση
Σε υψηλά επίπεδα
Ως γνήσιο GT scooter, το GTS είναι αρκετά προικισμένο στον τομέα της άνεσης. Η σέλα είναι τεράστια και διαθέτει στήριξη μέσης για τον αναβάτη και πλατούλα για το συνεπιβάτη. Η θέση οδήγησης μπορεί να εναλλαχθεί ανάμεσα σε όρθια ή χαλαρή θέση του σώματος, αφού υπάρχει χώρος και στη σέλα αλλά και στην ποδιά.
Κινητήρας
Ψεκαστός και ισχυρότερος
Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα, το μοναδικό νέο στοιχείο στο GTS 250 EFI είναι το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού που αντικατέστησε το καρμπιρατέρ στην τροφοδοσία του κινητήρα. Η τοποθέτηση του νέου συστήματος, αν και κάποιος θα περίμενε να μειώσει σε κάποιο βαθμό τις επιδόσεις του scooter, έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 23,4 ίππους, ενώ και η μέγιστη ροπή σημείωσε αύξηση, φτάνοντας στα 2,3 κιλά.
Αισθητική
“Σοβαρές” γραμμές
keimenolezanta@: Το GTS διακρίνεται από τη σχεδιαστική του σοβαρότητα. Οι γραμμές του είναι σχεδόν κλασικές, με βασική “παραφωνία” τη σύγχρονης αισθητικής μάσκα. Εκεί δεσπόζουν οι κάθετα τοποθετημένοι προβολείς και το αιχμηρό ρύγχος.
Φρένα / Αναρτήσεις
Για καθημερινή χρήση
Τα φρένα αποτελούν ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του GTS. Είναι αρκούντως δυνατά, προοδευτικά και με εξαιρετική αίσθηση, ειδικά όταν μιλάμε για το πίσω. Επιπλέον, το σύστημα συνδυασμένης πέδησης αποτελεί ένα ακόμη ατού. Οι αναρτήσεις από την άλλη, κινούνται στο άνετο φάσμα, καθώς είναι σχετικά μαλακές και δε θα ανταποκριθούν θετικά κάτω από πίεση.
Οδηγώντας
Εντός και εκτός
Μέσα στην πόλη, το GTS θα κινηθεί άνετα, παρά τον όγκο και τα κιλά του. Το scooter είναι σωστά στημένο, προκειμένου να έχει τη δυνατότητα να κινείται ευέλικτα. Οι εναλλαγές κατεύθυνσης γίνονται πανεύκολα και ο κινητήρας ακολουθεί πρόθυμα τις εντολές του γκαζιού. Λίγο έξω από την πόλη, το GTS θα κινηθεί γρήγορα και θα προστατέψει από τον αέρα. Σε στροφές, ωστόσο, η πίεση και η κλίση θα πρέπει να έρθουν με μέτρο, καθώς πλαίσιο και αναρτήσεις δε θα αργήσουν να διαμαρτυρηθούν.
Συμπέρασμα
Καλοδεχούμενη ανανέωση
Παρά το γεγονός ότι η ανανέωση του GTS 250 περιορίστηκε στην τοποθέτηση ψεκασμού, το μεγαλόσωμο scooter εμφανίζεται βελτιωμένο, χάρη στη – μικρή, έστω – αύξηση των επιδόσεων. Εξάλλου, παραμένει ένα άνετο, ευκολοδήγητο και ευέλικτο ακόμη και στην πόλη scooter, το οποίο δεν πρόκειται να προβληματίσει στους τομείς της σταθερότητας και της ασφάλειας.