Αποστολή Bridgestone BT 003 Racing Street-Ισπανία/Almeria
Κάνει τους δρόμους… πίστα
Διαβάστηκε από6366αναγνώστες
Η Bridgestone παρουσίασε ένα νέο ελαστικό για τους ανήσυχους οδηγούς. Το ΒΤ-003 Racing Street κατασκευάστηκε για χρήση στην πίστα αλλά και στο δρόμο και φέρει τεχνογνωσία από τους αγώνες MotoGP
Με το νέο μεγάλης διαμέτρου πιρούνι και τον τέλειο χειρισμό, ξεκίνησα τη μέρα μου με την καλύτερη μοτοσικλέτα μέσα στην πίστα της Αλμερίας. Για την ακρίβεια, επέλεξα το νέο ΖΧ-6R να είναι η πρώτη που θα οδηγούσα με τα νέα ελαστικά της Bridgestone BT-003 Racing Street. Ξεκινώντας δεν γνώριζα αν η μοτοσικλέτα αυτή θα ήταν η καλύτερη που θα μπορούσα να έχω για την πίστα της Αλμερίας. Μετά από μόλις ένα γύρο κόλλησα στην ουρά ενός Fireblade ABS και θέλησα να το περάσω. Στον δεύτερο γύρο όμως είχα αποκτήσει τη βεβαιότητα, λόγω της τεράστιας πρόσφυσης του ελαστικού που φτάνει γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας και της τέλειας συμπεριφοράς από τον 600άρη που έκανε καλύτερο χρόνο σε σχέση με άλλους πολλών μοτοσικλετών του λίτρου! Αν το ήξερα νωρίτερα, δεν θα άφηνα κανέναν άλλον να το οδηγήσει. Τα νέα Bridgestone BT-003 RS είναι αποτελεσματικά και συγχωρούν λάθη, με το εμπρός ελαστικό πάνω στο ΖΧ-6R να παραμένει «βιδωμένο» και σταθερό ακόμα και σε δυνατό φρενάρισμα
Σειρά πήρε ο μεγάλος «αδελφός», το ΖΧ 10R. Η τεράστια δύναμη που διαθέτει ο κινητήρας του είχε ως αποτέλεσμα στις εξόδους των στροφών να είναι αδύνατον να μην σπινάρει ο πίσω τροχός. Με τα νέα BT-003, όμως, η διαδικασία αυτή ήταν διασκεδαστική, περνώντας πληροφόρηση στον οδηγό και καταφέρνοντας να μην χαθεί ο έλεγχος.
Στο Honda CBR 1000RR Fireblade, τα νέα ελαστικά της Brigestone ενίσχυσαν ελαφρά την αίσθηση, με την αλλαγή κλίσης να απαιτεί προσπάθεια ανάλογη ενός 600 Supersport.
Πάνω στο ακραίο KTM RC8R 1190, τα ελαστικά BT-003 RS αντεπεξήλθαν περίφημα. Δεν αντιμετώπισαν κανένα απολύτως πρόβλημα από την τρομακτική δύναμη των φρένων, κρατώντας τη μοτοσικλέτα σταθερή και ακριβή στην προεπιλεγμένη πορεία.
Τέλος, η μοτοσικλέτα της BMW HP2 Sport αποδείχθηκε η πιο ακατάλληλη για την πίστα της Αλμερίας, αλλά ακόμα και εκείνη φορώντας τα νέα ελαστικά της Bridgestone κατάφερε να γράψει μερικούς γρήγορους γύρους.
Για το δρόμο και την πίστα
Η Bridgestone με τη δημιουργία του BT-003 RS προσπαθεί να καλύψει το κενό μεταξύ του BT-016 Hypersport που επικεντρώνεται στη σπορ χρήση εισχωρώντας προς το sport-turing και του BT-003 που είναι ένα ελαστικό με racing χαρακτηριστικά. Επίσης, τα BT-003 RS καλύπτουν ένα ευρύτερο πεδίο μοτοσικλετών, μιας και μπορούν να φορεθούν σε μοτοσικλέτες από 250 έως και 1200 κ.εκ. Διαθέτοντας την τεχνογνωσία των κορυφαίων ΒΤ-003, τα νέα racing street κρίνονται ιδανικά για τη sport οδήγηση. Επίσης η συγγένειά τους με τα BT-016 τα κάνει να αντεπεξέρχονται θετικά στο βρεγμένο και να έχουν χαρακτηριστικά μακροζωίας.
Διαθέτοντας την τεχνολογία 3LC που εξελίχθηκε μέσα από τους αγώνες GP, τα νέα BT-003 εγγυούνται κορυφαία πρόσφυση και αντοχή. Τα υλικά κατασκευής τους είναι καινούργια τόσο όσον αφορά στη γόμα όσο και στο σκελετό τους. Οι αυλακώσεις επίσης έχουν μελετηθεί ώστε να παρέχουν αποβολή του νερού. Η νέα σύνθεση της γόμας, που η Bridgestone έχει ονομάσει “ultraction” (σύνθετα της λέξης ultra + traction), έχει εξελιχθεί μέσα από τους αγώνες για κορυφαία αποτελέσματα πρόσφυσης και συμπεριφοράς του ελαστικού. Επίσης, ο νέος σκελετός των ελαστικών της Bridgestone εγγυάται, σύμφωνα με την εταιρεία, σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα, αλλά και κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος. Η ιδιαίτερη μελέτη που έχει γίνει στα αυλάκια των ελαστικών έχει θετικές επιδράσεις τόσο στην αποβολή του νερού όσο και στο κράτημα.
Στο συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα φαίνεται πώς το νέο BT-003 RS τοποθετείται ανάμεσα στο απόλυτο BT-003 και το ΒΤ-016, ενώ καλύπτει και ένα ευρύτερο πεδίο μοτοσικλετών με βάση τον κυβισμό τους.
Η συμπεριφορά του RS στο βρεγμένο μπορεί να μην φτάνει στα επίπεδα του BT-016, αλλά είναι σαφώς καλύτερη από του ακραίου ΒΤ-003.