LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
AEON Crossland 350 4x4
Σχεδίαση
Διαβάστηκε από 23191 αναγνώστες
Καλοβαλμένο
Το design του Crossland δεν εντυπωσιάζει ούτε όμως και απογοητεύει. Το σουλούπι του είναι το κλασικό τετράγωνο ενός εργατικού ATV 4x4, με σμιλεμένες όμως τις γωνίες του, ώστε να δείχνει ένα σκαλί πιο δουλεμένο από τα πλέον λιτά ATV. Αυτό που σίγουρα εντυπωσιάζει τον παρατηρητή, είναι οι μεγάλες σχάρες μπρος και πίσω, καθώς και ο κτηνώδης μεταλλικός προφυλακτήρας που διαθέτει στη μάσκα. Η ποιότητα είναι καλή, μην ξεχνάτε όμως ότι πρόκειται για οικονομικό ATV εισαγωγής. Τα πλαστικά είναι σχετικά καλής ποιότητας, αλλά τα αυτοκόλλητα θα αποχωρήσουν σχετικά νωρίς. Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη για δύο άτομα, ενώ το χειρόφρενο που διαθέτει το Crossland βρίσκεται στο αριστερό γκριπ και θα κρατήσει πειστικά ακινητοποιημένο το ATV -αρκεί να μην το ξεχάσετε και ξεκινήσετε με αυτό, γιατί τότε δεν θα προβάλει ιδιαίτερη αντίσταση. Η κόρνα είναι αστεία σε χροιά και ένταση, αλλά τη δουλειά της την κάνει. 
Το Crossland διαθέτει και αλάρμ για να κάνετε έντονη την παρουσία σας σε περίπτωση ανάγκης. Η μίζα θα φέρει εύκολα στη ζωή τον κινητήρα, αν και στον κρύο καιρό θα χρειαστεί και τη συνδρομή του χειροκίνητου τσοκ που βρίσκεται στο τιμόνι. Κι αν τυχόν καταφέρετε να αδειάσετε την μπαταρία, υπάρχει και κορδόνι για να βάλετε μπροστά το Crossland. Η σκανδάλη του γκαζιού του AEON είναι μαλακή και δεν θα κουράσει τον αντίχειρα του χεριού σας. Το κιβώτιο, όπως στην πλειο-νότητα των ATV, είναι αυτόματο και οι επιλογές που έχετε είναι οι εξής: high, low, νεκρά και όπισθεν. Για να μπει μάλιστα η όπισθεν, πρέπει να πιέζετε ταυτόχρονα και ένα μικρό κουμπί πάνω στο λεβιέ. Οι αλλαγές γίνονται θετικά και εύκολα σε όλες τις καταστάσεις. Στα πλάγια της ποδιάς υπάρχουν δύο ανοικτές θήκες με πλαστικό δίχτυ για μικροαντικείμενα. Έξτρα μικρούς αποθηκευτικούς χώρους θα βρείτε κάτω από τη σέλα (που ξεκλειδώνει με κλειδί) και στο μπροστινό μέρος του ATV. Ευπρόσδεκτη είναι η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος του Crossland, ενώ το κουμπί της επιλογής 4x2 / 4x4 είναι εύκολα προσβάσιμο και η αλλαγή γίνεται άμεσα, με το τιμόνι να μην βαραίνει ιδιαίτερα στο 4x4, διατηρώντας την άνεση σε ψηλά επίπεδα. Τα floorboards είναι μεγάλα και προστατεύουν άριστα από νερά και λάσπες αναβάτη και συνεπιβάτη. Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, μπροστά το Crossland διαθέτει διπλά ψαλίδια, αλλά πίσω υπάρχει η οικονομική λύση για 4x4, που είναι ένα κεντρικό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ -το δισκόφρενο εδώ πιάνει στον αριστερό τροχό. 
Η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα, άριστη επιλογή για αξιοπιστία και προστασία από κάθε λογής εμπόδια. Και θα χρειαστείτε την προστασία, μιας και τα 200 χιλιοστά ελάχιστης απόστασης από το έδαφος είναι λίγα για σκληροπυρηνικό 4x4. Τέλος, στο πίσω μέρος υπάρχει υποδοχή για κοτσαδόρο.

 
 Με το χαμόγελο στα χείλη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαισιο-Αναρτησεις-Φρενα- Τροχοι-Ελαστικα- Διαστασεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ