To πλαίσιο άνετα θα έμπαινε σε superbike, ενώ o κινητήρας τα καταφέρνει καλά σε οτιδήποτε του ζητηθεί.
Όχι το κακό μάτι, αλλά το γνωστό θέμα που είχαν τα FZ6 και FZ6 Fazer με την απόδοση στις χαμηλές στροφές. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 779 κ.εκ. παρουσιάζεται σαφώς πιο "γεμάτος" και ελαστικός, ενώ ανταποκρίνεται θετικά στο άνοιγμα του γκαζιού από χαμηλά. Χρειάζεται πολύ λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων και τo χαρακτηριστικό αυτό βελτιώνει τη συμπεριφορά του Fazer 8 στην πόλη, αφού ο οδηγός του δεν χρειάζεται να χορεύει κλακέτες στο κιβώτιο ούτε να ανεβάζει τις στροφές ψηλά. Ωστόσο, αυτό που έχει διατηρηθεί από τα 600άρια, είναι η σχεδόν supersport απόδοση στις υψηλές στροφές. Ανοίξτε το γκάζι πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. και το Fazer 8 θα επιταχύνει πολύ γρήγορα, μέχρι τα 200 χλμ., ενώ από εκεί και έπειτα, μέχρι τα 245 χλμ. της τελικής του, ο ρυθμός πέφτει λίγο, αν και σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ότι υπάρχει υστέρηση. Ο ψεκασμός του Fazer FZ8 αποτελεί έναν από τους καλύτερους στην κατηγορία, αφού δεν εμφανίζει ούτε "κομπιάσματα" ούτε αρρυθμίες ούτε απότομη απόκριση. Το κιβώτιο είναι κλασικό Yamaha, κάτι που σημαίνει ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων συνοδεύονται από ένα μεταλλικό - μηχανολογικό soundtrack. Ωστόσο, πέραν αυτού του χαρακτηριστικού, οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται απροβλημάτιστα και "κουμπώνουν" με σαφήνεια.