LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSF 1250 A
Για το 2010, μικρό αισθητικό φρεσκάρισμα
Διαβάστηκε από 40974 αναγνώστες
Το υγρόψυκτο 1250 είναι μαζί μας από το 2007. Η μοτοσικλέτα της Suzuki δεν χρειάζεται πολλές ανανεώσεις. Είναι αυτή που είναι. Μια διαχρονική, γυμνή οπτασία. Παρασύρθηκα λίγο, όμως η αλήθεια είναι ότι οι γυμνές, κλασικίζουσες μοτοσικλέτες, εφόσον έχουν χτιστεί σε μια σωστή βάση, δεν χρειάζονται ριζοσπαστικές σχεδιαστικές αλλαγές για το μέλλον. Είπαμε, το γυμνό είναι πάντα στη μόδα. Κι αν διαγράψεις από τη μνήμη κάποια τετράγωνα φανάρια ή κάποιες μονολιθικές γραμμές, τότε ένα καλοσχηματισμένο... κορμί μαζί με τον αντίστοιχο στρογγυλό προβολέα μπορούν να γοητεύουν εσαεί. Για το 2010, τώρα, ο συγκεκριμένος προβολέας αλογόνου δεν είναι πλέον στρογγυλός. Απέκτησε ένα αεροδυναμικό σχήμα, κάνοντάς μας να σουφρώσουμε λίγο τα χείλη. Τού πάει, είναι η αλήθεια, αλλά εδώ δεν έχουμε ένα γυμνό streetfighter, όπως π.χ. ένα CB1000R ή ένα Z 1000 ή ένα Tuono. Το Bandit, ε, συγνώμη, το GSF 1250 A, είναι μια κλασική γυμνή μοτοσικλέτα με πολλά κυβικά. Τέλος πάντων, πέρα από τις θεωρητικές μας ενστάσεις, είπαμε, στην πράξη τού πάει, χωρίς να δείχνει ακραίος ως λεπτομέρεια, οπότε πετυχημένη κρίνεται η κίνηση της Suzuki και τέρμα οι γκρίνιες. Έχουμε και περισσότερο αιχμηρό μπροστινό φτερό, ελαφρώς επανασχεδιασμένα πλαστικά, διαφορετικό πίσω φανάρι και νέο τελικό εξάτμισης. Μια χαρά δείχνουν κι αυτά. Μαύρισε και ο κινητήρας, για να δείχνει μπαρουτοκαπνισμένος και "κακός". Στο συγκεκριμένο μοντέλο, η ελληνική αντιπροσωπεία είχε φορέσει και ένα τελικό της Yoshimura που παρήγαγε τόσο υπέροχο, μπάσο ήχο που θεώρησα καλό να γράψω ένα editorial αφιερωμένο σε αυτόν, στο προηγούμενο τεύχος. Ηχητική απόλαυση, με γιαπωνέζικα ιδεογράμματα. Σ´ ευχαριστούμε, Pop.
Μια κλασική, μεγάλη, γυμνή, τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα, με design αρκούντως σύγχρονο, δεν παύει να εντυπωσιάζει από όπου και να την κοιτάξεις. Ο νέος προβολέας σε σχήμα… θυρεού, της ταιριάζει γάντι.
Η αντιπροσωπεία είχε προσαρμόσει στο GSF της δοκιμής τον "κυκλώνα" της Yoshimura. Εκπληκτικά βαρύς ήχος.
Τα όργανα του μεγάλου ληστή αποτελούνται από μια μείξη αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων. Αναλογικές ενδείξεις για το στροφόμετρο, ψηφιακές για το κοντέρ, για την ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, κ.λπ.
Η νέα ουρά του GSF 1250 A είναι πιο αιχμηρή, με νέο φωτιστικό σώμα για να εντυπωσιάζετε ακόμα περισσότερο εκείνους που… αφήνετε πίσω σας. Θα θέλαμε τις χειρολαβές τοποθετημένες στα πλάγια, αντί για το πίσω μέρος.
Σέλα ιδιαίτερα άνετη, τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη. Και οι δύο κάθονται με τα άκρά τους να σχηματίζουν φυσικές γωνίες και δεν θα παραπονεθούν για πιάσιμο ούτε καν στις μεγάλες βόλτες.
Πολύ καλό το πίσω φρένο, όπως απρόσμενα καλή είναι και η λειτουργία του προηγούμενης γενιάς ABS. Αλουμινένιο ψαλίδι και σκληρό λάστιχο για να... αντέχει.

 
 Χουλιγκανισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Για το 2010, μικρό αισθητικό φρεσκάρισμα
Γροθιά 11 κιλών στις 3.700 σ.α.λ.!
Πυγμή και γυμνό ήθος
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ