LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Husqvarna SMS4
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 62421 αναγνώστες
Η σέλα της… συμφοράς
Για να ξεκινήσω τη δοκιμή του SMS4 κατέληξα σε έναν τίτλο που να θυμίζει εκείνες τις μεταφράσεις τίτλων ξένων ταινιών περασμένων δεκαετιών, οι οποίες μπορεί να πάσχουν σε ευρηματικότητα, είναι, όμως, πάντα εύστοχες. ­
Η λέξη «άνεση» σίγουρα δεν χαρακτηρίζει τη σέλα του SMS4. Ωστόσο, ο σχεδιασμός της επιτρέπει την κίνηση του σώματος και τον έλεγχο της μοτοσικλέτας.
Εντάξει, δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα, αλλά αν επιθυμείτε άνεση και θέλετε να κάνετε πολλά χιλιόμετρα στη σέλα του, μάλλον θα πρέπει να προετοιμαστείτε ψυχολογικά και σωματικά. Η σέλα του SMS είναι αρκετά στενή και το αφρώδες της σκληρό, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να αναζητά λίγη… όρθια άνεση κάθε 5-6 φανάρια. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι της Husqvarna δεν την σχεδίασαν με σκοπό να ταλαιπωρήσουν τα πισινά μας, αλλά με γνώμονα τον απόλυτο έλεγχο. Η στενή σιλουέτα της σέλας (όπως και ολόκληρης της μοτοσικλέτας) επιτρέπει στον αναβάτη να κουνηθεί με εκπληκτική ευκολία πάνω της και να ελέγξει απόλυτα το SMS στις στροφές. Η μετακίνηση του κορμού γίνεται σχεδόν αυτόματα και το πόδι θα επεκταθεί ενστικτωδώς στην άσφαλτο. Θα έλεγε κανείς ότι το SMS σε σπρώχνει προς τη σωστή στάση του σώματος στις στροφές. Επιπλέον, αν εξαιρέσει κανείς αυτή καθαυτή την επαφή με τη στενή σέλα, ο σχεδιασμός του Husqvarna είναι ιδιαίτερα εργονομικός. Ανεξαρτήτως ύψους, τα πόδια θα κουμπώσουν φυσικά στο ρεζερβουάρ και ο κορμός θα έρθει αυτόματα πάνω από το τιμόνι.

 
 Ένα τρελό, τρελό μοτοσικλετάκι!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
¶νεση / εργονομία
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ