To ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και το πίσω φρένο με το δίσκο των 220 χλστ.
Όπως και το χωμάτινο ΤΕ, έτσι και το SMS, διαθέτει τον τετράχρονο κινητήρα των 124,45 κ.εκ., που τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ της Keihin. Οι βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα, όσον αφορά στο κινητήριο σύστημα, εντοπίζονται στην κλιμάκωση των έξι σχέσεων και στο σύστημα εξάτμισης. Με αυτές τις μικροεπεμβάσεις, το ασφάλτινο SMS έχει πιο ζωντανή συμπεριφορά μέσα στην πόλη.
Η απόδοση του μοτέρ δεν πρόκειται να εκπλήξει κάποιον που έχει οδηγήσει κάποιο άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Η συμπεριφορά του είναι πρωτίστως φιλική και η λειτουργία του σχετικά γραμμική, μην αφήνοντας περιθώρια για τρομακτικά ξεσπάσματα ή εκνευριστικά κενά, με εξαίρεση μια μικρή «κοιλιά» κάπου στις 5.000 σ.α.λ. Με τη μέγιστη απόδοση των 15 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα της κατηγορίας, ωστόσο, ο αναβάτης θα πρέπει να διατηρεί συνεχώς υψηλά τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα, προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την ισχύ.