LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Husqvarna SMS4
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 62416 αναγνώστες
Ένα μοτέρ για δύο
Για να ξεκινήσω τη δοκιμή του SMS4 κατέληξα σε έναν τίτλο που να θυμίζει εκείνες τις μεταφράσεις τίτλων ξένων ταινιών περασμένων δεκαετιών, οι οποίες μπορεί να πάσχουν σε ευρηματικότητα, είναι, όμως, πάντα εύστοχες. ­
To ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και το πίσω φρένο με το δίσκο των 220 χλστ.
Όπως και το χωμάτινο ΤΕ, έτσι και το SMS, διαθέτει τον τετράχρονο κινητήρα των 124,45 κ.εκ., που τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ της Keihin. Οι βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα, όσον αφορά στο κινητήριο σύστημα, εντοπίζονται στην κλιμάκωση των έξι σχέσεων και στο σύστημα εξάτμισης. Με αυτές τις μικροεπεμβάσεις, το ασφάλτινο SMS έχει πιο ζωντανή συμπεριφορά μέσα στην πόλη.
Η απόδοση του μοτέρ δεν πρόκειται να εκπλήξει κάποιον που έχει οδηγήσει κάποιο άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Η συμπεριφορά του είναι πρωτίστως φιλική και η λειτουργία του σχετικά γραμμική, μην αφήνοντας περιθώρια για τρομακτικά ξεσπάσματα ή εκνευριστικά κενά, με εξαίρεση μια μικρή «κοιλιά» κάπου στις 5.000 σ.α.λ. Με τη μέγιστη απόδοση των 15 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα της κατηγορίας, ωστόσο, ο αναβάτης θα πρέπει να διατηρεί συνεχώς υψηλά τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα, προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την ισχύ.

 
 Ένα τρελό, τρελό μοτοσικλετάκι!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
¶νεση / εργονομία
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ