Το SMS4 θα κινηθεί και σε σπορτίφ ρυθμούς, ειδικά αν βρεθεί στο δρόμο σας σφιχτό στροφιλίκι. Εκεί θα εντυπωσιάσει με την προθυμία και τη σταθερότητά του.
Και αυτές οι sport αναζητήσεις θα λουστούν από το φως του προβολέα από την πρώτη κιόλας βόλτα στη σέλα του SMS. Προσωπικά, κάθε παράπονο που είχα αρχικά από την άνεση της μοτοσικλέτας (και κατηγορώ αποκλειστικά τη σέλα για αυτό, αν και, όπως ανέφερα παραπάνω, υπάρχει σοβαρός σκοπός για την ανατομία της) ξεχάστηκε πολύ σύντομα, όταν είχα την ευκαιρία να τρέξω και να πιέσω λίγο παραπάνω το SMS4. Μέσα στην πόλη, τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα μπορούν να αντιμετωπιστούν ως άλλα εμπόδια σε βιντεοπαιχνίδι και να αποφευχθούν με ευκολία. Ο καλός έλεγχος που αποκτάς πάνω στο SMS, η λεπτή του σιλουέτα και το ιδιαίτερα χαμηλό του βάρος, θα σου επιτρέψουν να χωθείς παντού, χωρίς να απαιτείται δεύτερη σκέψη ή… χειρουργικές επεμβάσεις.
Η κίνηση με ένα στενό 125άρι
supermoto έξω από την πόλη (στην εθνική, για παράδειγμα), δεν ενδείκνυται, λόγω τελικής ταχύτητας (110 χλμ./ώρα), έλλειψης προστασίας από τον αέρα και άνεσης, ωστόσο, οι αποφασισμένοι να την δοκιμάσουν θα αποζημιωθούν με σταθερότητα. Πάντως, σε κλειστό στροφιλίκι, το SMS4 αποζημιώνει τον αναβάτη του με το παραπάνω. Η σταθερότητά του, η συμπεριφορά του κάτω από πίεση και η προθυμία του να βουτά σε εναλλασσόμενες στροφές θα επιτρέψουν στον αναβάτη να κινηθεί με μια μέση (σχετικά υψηλή) ταχύτητα και να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα φρένα (παρά μόνο με το συμπλέκτη, σε περίπτωση πλαγιολισθήσεων).
Τα βασικά μελήματα του SMS, λοιπόν, είναι δύο: η διασκέδαση και η εξοικείωση του άπειρου αναβάτη με την οδήγηση supermotard. Πάντως, το ότι θα αποτελέσει σχολείο, δεν σημαίνει ότι ο αναβάτης του θα το βαρεθεί μόλις… αποφοιτήσει. Η συμπεριφορά του SMS είναι διασκεδαστική και ικανή να αντεπεξέλθει και σε πιο «έμπειρη» πίεση.