LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Dinli Thunder 300 Special
Πρώτες εντυπώσεις
Διαβάστηκε από 58685 αναγνώστες
Όμορφο, υψηλής ποιότητας
Η πρώτη επαφή με το Thunder είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, άριστη ποιότητα βαφής, ποιοτικά περιφερειακά, ενώ όπως στα ακριβότερα Centhor, έτσι και εδώ, συναντάμε την πρωτοποριακή τεχνολογία βαφής σκελετού P.C Frame Technology, που σύμφωνα με την Dinli προσφέρει ψηλότερη ανοχή σε γδαρσίματα, χτυπήματα και οξειδώσεις. Ταυτόχρονα, το χρώμα του Thunder είναι μεταλλικό. Η Dinli αναφέρει ότι είναι 9 φορές πιο ανθεκτικό από την απλή βαφή. Προσφέρει ψηλότερη αντοχή στις υπεριώδεις ακτινοβολίες, μεγαλύτερη αντοχή στα γδαρσίματα, ενώ δείχνει… «κουκλί» με την πέρλα και το ποιοτικό φινίρισμα που διαθέτει. Το design του Thunder είναι ιδιαίτερα επιθετικό και σύγχρονο. Τα πλαστικά στο εμπρός μέρος διαθέτουν ένα περίεργο και μοναδικό τριπλό κόψιμο, που κάνει το Thunder εύκολα αναγνωρίσιμο. Μετά τα πλαστικά, αυτό που προσέχει κανείς στο μπροστινό μέρος είναι ο γυαλισμένος μεταλλικός προφυλακτήρας, ιδιαίτερα χρήσιμος για τα εμπόδια που θα συναντήσετε στο μονοπάτι -προστατεύει άριστα το ψυγείο. Πάντως, αν έχετε όρεξη για δύσκολα χωμάτινα κομμάτια, θα χρειαστεί να εξοπλίσετε και το κάτω μέρος του Thunder με κάποια ποδιά, για να μην χτυπήσετε τα ψαλίδια του σε κάποια πέτρα. Τουλάχιστον, ο κινητήρας διαθέτει ποδιά για να τον προστατεύει. Κι αν έχετε σκοπό να κινηθείτε σε λάσπες και νερά, καλό θα είναι να έχετε και αδιάβροχα μαζί σας, μιας και το Thunder δεν προστατεύει πολύ καλά τον αναβάτη από αυτά -όπως όλα τα sport quad. Φυσικά, το Thunder βγάζει νόμιμα αριθμό κυκλοφορίας δύο ατόμων για το δρόμο και έτσι θα μπορέσετε να το κυκλοφορείτε με την ίδια ευκολία τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα. Το ψηφιακό κοντέρ είναι όμορφο, ευανάγνωστο, ενώ διαθέτει τις βασικές ενδείξεις -αλλά έχει και μερικό χιλιομετρητή. Οι καθρέπτες θα χρειαστούν καλό σφίξιμο μετά από τις χωμάτινες εξορμήσεις σας, ενώ τα ελαστικά της Maxxis είναι καλά για το χώμα, ενώ δεν κάνουν πάρα πολύ θόρυβο στην άσφαλτο. Για δείτε και τα κόκκινα τελειώματα των αξόνων εκεί που δένουν με τις ζάντες. Πανέμορφα και ποιοτικά. Το Thunder διαθέτει δύο αποτελεσματικά χειρόφρενα, ένα σε κάθε μανέτα. Αναμφίβολα, όμως, το πιο εντυπωσιακό σημείο του ATV της Dinli -τουλάχιστον στην έκδοση Special- είναι οι φοβερές και τρομερές αναρτήσεις του. Πλήρως ρυθμιζόμενες (τόσο τα δύο εμπρός αμορτισέρ όσο και το μονό πίσω), ενώ διαθέτουν ακόμα και ρύθμιση για ξεχωριστή συμπεριφορά σε γρήγορη και αργή απόσβεση! Το μόνο που μας χάλασε λίγο στο Thunder, είναι ο σχετικά αναχρονιστικός μοχλός κιβωτίου, που αντί να βρίσκεται πάνω, στο πλάι του ρεζερβουάρ, βρίσκεται στον κινητήρα και πρέπει να τεντώνεσαι για να τον βρεις και να αλλάξεις σχέση.
Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη με τις βασικές ενδείξεις. Τουλάχιστον, έχει και μερικό χιλιομετρητή.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Πανέμορφα αμορτισέρ στην έκδοση Special, πλήρως ρυθμιζόμενα και μάλιστα, με piggy back.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Στη βάση των μπροστινών αμορτισέρ θα βρείτε τη ρύθμιση fast και slow, για τις αποσβέσεις.

Η κατηγορία entry level, δηλαδή εκείνη που εισάγει νέους αναβάτες στα ATV, είναι από τις δημοφιλέστερες στο χώρο. Και πιστέψτε μας, δεν είναι καθόλου εύκολο να παρουσιάσει κανείς ένα ATV που να ξεχωρίσει στα μεσαία κυβικά. Η Dinli, όμως, μελέτησε το μάθημά της και τα κατάφερε άριστα με το Thunder 300, τόσο στις αξιολογότατες δυνατότητές του όσο και στην τιμή του.
Πλήρεις ρυθμίσεις όμως διαθέτει και το πίσω μονό αμορτισέρ. ¶ριστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες.

 
 Διασκεδαστικό και οικονομικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επιλογές
Πρώτες εντυπώσεις
Στην άσφαλτο
Στο χώμα
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ