Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι προσανατολισμένες στην άνεση. Τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ κάνουν πολύ καλή δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών.
Οι αναρτήσεις, όπως άλλωστε και το πλαίσιο της ισπανικής μοτοσικλέτας, καταφέρνουν να πείσουν τον παρατηρητή για τις δυνατότητές τους μόνο με την εμφάνιση που διαθέτουν. Τα πάντα έχουν "χτιστεί" γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών, που, λόγω σχεδίασης, κρύβει πολύ καλά το υλικό κατασκευής του και θυμίζει αλουμινένιο. Το πιρούνι της Kayaba θα μπορούσε άνετα να τοποθετηθεί και σε μοτοσικλέτα με πολύ μεγαλύτερη ισχύ και βάρος, αφού η διάμετρος των καλαμιών του αγγίζει τα 41 χλστ. (τέσσερα περισσότερα από του απλού
Terra) και η διαδρομή του τα 175 χλστ. Ούτε στο πίσω μέρος έχουν γίνει θυσίες όσον αφορά στις λύσεις που έχουν εφαρμοστεί. Για την ανάρτηση του στιβαρού στην όψη ψαλιδιού έχει χρησιμοποιηθεί ένα μόνο αμορτισέρ, με την προφόρτιση του ελατηρίου του να είναι ρυθμιζόμενη. Η λειτουργία και των δύο είναι μαλακή και στόχο έχουν να κρατήσουν ξεκούραστους αναβάτη και συνεπιβάτη, κάτι που κάνουν πολύ καλά.