Σπιρτάδα και άμεση απόκριση από χαμηλά χαρακτηρίζουν το μικρό μοτέρ. Η προστατευμένη φτερωτή στέλνει βεβιασμένα φρέσκο αέρα στον κινητήρα, κάτι που εγγυάται την μακροζωία του.
Το BWs είναι ένα μικρό και καλοφτιαγμένο εργαλείο και στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το μοτέρ των 125 κ.εκ. Αερόψυκτο μεν αλλά τετραβάλβιδο, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία του, δείχνει έτοιμο να τα βάλει με την κίνηση της πόλης και να βγει νικητής. Οι εννέα ίπποι που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρία φαντάζουν ακόμη περισσότεροι στο δρόμο εξαιτίας της άμεσης εμπλοκής του CVT κιβωτίου και της σωστής κλιμάκωσης που αναδεικνύει τη ζωηρότητα του μοτέρ. Τα πρώτα 80 χλμ./ώρα έρχονται ευχάριστα γρήγορα στο αναλογικό ταχύμετρο, με το δείκτη να σταματά λίγο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, μία ταχύτητα που το μικρό Yamaha μπορεί να διατηρήσει με ιδιαίτερη ευκολία. Σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, ο κινητήρας εμφανίζεται ιδιαίτερα πολιτισμένος και δεν μεταφέρει κανενός είδους κραδασμό στο αναβάτη. Ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του που δεν ξεπέρασε τα 3,5 λίτρα/100 χλμ., παρά το γεγονός ότι κινήθηκε για μεγάλα χρονικά διαστήματα με το γκάζι στο στοπ του.