1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή
  • 1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή

1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Paolo Brovedani, επικεφαλής ανάπτυξης της Royal Enfield, στο ιταλικό περιοδικό Motociclismo, μιλάει για την διαδικασία ανάπτυξης της καινούριας Himalayan 450, τις επιλογές τεχνικών χαρακτηριστικών από την εταιρεία αλλά και το γιατί κάποια αξεσουάρ δεν είναι διαθέσιμα.

- Πότε ξεκινήσατε να δουλεύετε πάνω στο καινούριο Himalayan και με ποια φιλοσοφία;
ιδέα του νέου Himalayan γεννήθηκε από το 2018. Το DNA, η φιλοσοφία και η αυθεντικότητα, έπρεπε να συμβαδίζουν με αυτά της πρώτης γενιάς με γνώμονα την επιτυχία του μοντέλου."

- Στοχεύατε σε συγκεκριμένα νούμερα ισχύος και βάρους ή  οδηγούνταν η διαδικασία της ανάπτυξης από κάποιο άλλο στοιχείο;
"Ο βασικός μας στόχος ήταν να βελτιώσουμε όλα τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας χωρίς να "κυνηγάμε" κάποια συγκεκριμένα νούμερα. Για παράδειγμα θα μπορούσαμε να την κάνουμε αρκετά πιο ελαφριά, αφαιρώντας εξαρτήματα όπως τα κάγκελα προστασίας του ρεζερβουάρ και το κεντρικό σταντ. Έτσι όμως θα πηγαίναμε ενάντια στην φιλοσοφία του μοντέλου και άρα της θέσης που θέλουμε να αποκτήσει στην αγορά."
 

- Σκεφτήκατε να αναπτύξετε έναν διαφορετικό τύπο κινητήρα στα αρχικά στάδια του project, όπως για παράδειγμα έναν δικύλινδρο σε σειρά;
"Όχι ξεκινήσαμε με τον ξεκάθαρο στόχο βελτίωσης των χαρακτηριστικών του υπάρχοντος μοντέλου".

- Από το πρωτότυπο Himalayan μέχρι το μοντέλο να βγει στην παραγωγή, πόσα χιλιόμετρα έχουν διανύσει τα Himalayan;
"Προσθέτοντας όλα τα διαφορετικά στάδια ανάπτυξής του, το μοντέλο έχει διανύσει τουλάχιστον 1.000.000 χιλιόμετρα. Η προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε μία υψηλής ποιότητας μοτοσυκλέτα ήταν αξιοθαύμαστη".
 

- Κάποιοι ανταγωνιστές εξοπλίζουν αντίστοιχες μοτοσυκλέτες με Traction Control. Εξετάσατε το ενδεχόμενο να το κάνετε και εσείς και αν όχι γιατί;
"Δεν είχαμε σκοπό να εξοπλίσουμε το νέο Himalayan με Traction Control. Κατά τη γνώμη μας με αυτή την ισχύ δεν είναι απαραίτητο. Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι κάθε επιλογή μας σχετικά με την μοτοσυκλέτα έχει εξετασθεί προσεκτικά και με βάση τις ανάγκες των πελατών μας οι οποίοι δεν εξέφρασαν την επιθυμία του συστήματος αυτού".

- Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν η έλλειψη των θερμαινόμενων γκριπ μεταξύ των αξεσουάρ, τα οποία είναι κατά τη γνώμη μας πολύ σημαντικά και ειδικά για μία τουριστική μοτοσυκλέτα.
"Ναι για την ώρα δεν υπάρχουν η αλήθεια είναι. Δεν είμαι σίγουρος για την στρατηγική που μας ακολούθησε στο να δώσουμε περισσότερη προσοχή στην ανάπτυξη άλλων αξεσουάρ. Αυτό που γνωρίζω είναι πως η ζήτηση για το θερμαινόμενα γκριπς δεν ήταν ιδιαίτερη. Όπως σας έλεγα κινούμαστε με βάση την έρευνα αγοράς (των επιθυμιών των πελατών) που διεξάγουμε ώστε να καταλήξουμε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούμε".

 

- Η πρώτη Himalayan δημιουργήθηκε με το σκεπτικό να εξυπηρετεί τις ανάγκες των ινδών μοτοσυκλετιστών και ειδικά εκείνων που ζουν σε ορεινές περιοχές. Φανταζόμαστε πως με το νέο μοντέλο η προσέγγιση αυτή έχει αλλάξει.
"Σαφώς. Έχει σχεδιαστεί ως ένα παγκόσμιο προϊόν όπως και όλα τα τελευταία μοντέλα της Royal Enfield. Είμαστε πλέον μία εταιρεία δομημένη να λειτουργεί με αυτή την στρατηγική. Έχουμε εργοστάσια σε όλο τον κόσμο".

- Εστιάσατε σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο κατά την διάρκεια της ανάπτυξης;  
"Όλα! Αλλά, εάν έπρεπε να διαλέξω έναν τομέα μεταξύ των υπολοίπων θα ήταν η δυναμική οδήγησης/εργονομία. Δουλέψαμε σκληρά ώστε να είναι η μοτοσυκλέτα ευκολοδήγητη και προσβάσιμη για όλους".
 

Συνέχεια του άρθρου >>>