Οι γυμνές μοτοσυκλέτες ανέκαθεν είχαν μια ξεχωριστή
γοητεία. Μάλλον είναι η ίδια η λιτή φύση τους που μας φέρνει στο μυαλό τη
μοτοσικλέτα του παρελθόντος, τότε που τα πάντα ήταν γυμνά.
Παράλληλα, αν δεν ταΐζεις
εξειδικευμένες ανάγκες (τουρισμό, εκτός δρόμου οδήγηση κλπ), μια naked κατασκευή θα προσφέρει
όλη την εξυπηρέτηση που μπορεί να χρειαστεί κανείς σήμερα δίχως συμβιβασμούς
και με μερικά επιπλέον όπλα στη φαρέτρα.
Η απουσία ενός φέρινγκ-σεντονιού λ.χ.
επιτρέπει στον δημιουργικό σχεδιαστή να παίξει με όλα τα εξαρτήματα της
μοτοσικλέτας που είναι σε κοινή θέα, να μας θυμίσει πως απόλαυση δεν είναι μόνο
να οδηγείς την καλή σου, αλλά και να τη χαζεύεις παρκαρισμένη ενόσω πίνεις το
καφεδάκι σου.
Ευτυχώς για μας οι κατασκευαστές έχουν
αναπτύξει σχεδιαστικά την κατηγορία αυτή σε στρατοσφαιρικά επίπεδα. Δείτε για
παράδειγμα πόσο διαφορετικές μοτοσικλέτες μπορεί κανείς να συναντήσει σε αυτήν.
Από το «ταπεινό» CB500F
ως το «διαστημικό» Brutale 675 χωρά ένας ολόκληρος κόσμος μοντέλων που έχουν τα προσόντα να
καλύψουν κάθε απαίτηση και βαλάντιο.
Στο θέμα που ακολουθεί, χωρούν τυπικές προσιτές, καθημερινές μοτοσικλέτες, κανίβαλοι του stunt riding, παλαί ποτέ θρύλοι των SBK και δόσεις από την κορυφαία αγωνιστική τεχνολογία του σήμερα.
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr