Η BMWπαρουσίασε στην EICMAένα ολόφρεσκο F800R, βασισμένο στο πρόσφατο πετυχημένο του παρελθόν αλλά με πολλές στοχευμένες
αλλαγές. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, σημειώνουμε ένα ολοκαίνουριο φωτιστικό
σώμα, νέα είναι και τα πλαϊνά πλαστικά, τα καλύμματα του ψυγείου, το φτερό του
εμπρός τροχού αλλά και οι ζάντες. Το ύψος της στάνταρ σέλας έχει μειωθεί κατά
10 χλστ., ενώ τα μαρσπιέ ήρθαν πιο μπροστά και πιο χαμηλά και το αλουμινένιο
τιμόνι είναι νέας σχεδίασης. Στον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα η ισχύς του ανέβηκε από τους 85,8
στους 88,5 ίππους στις ίδιες ακριβώς στροφές, με την ροπή να παραμείνει στα 8,77
Kgm στις 5.800 σ.α.λ. Παράλληλα κόντυναν οι δύο πρώτες σχέσεις του κιβωτίου
για ταχύτερες εκκινήσεις.
Στα φρένα το F800R απέκτησε ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες στους
εμπρός δίσκους των 320 χλστ. Νέα είναι και η δικάναλη μονάδα ABS, ελαφρύτερη
και ταχύτερη στη λειτουργία της από την προηγούμενη. Στα έξτρα του F 800 R
διατίθεται για πρώτη φορά ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω
ανάρτηση (ESA-Electronic Suspension Adjustment), ενώ μπορεί να
συμπεριληφθεί και Traction Control το οποίο η BMW ονομάζει
ASC (Automatic Stability Control).