Πρόκειται για ένα GT που συμπλέει με τα standards της κατηγορίας σε ότι αφορά σε άνεση και χώρους με sport όμως «περιτύλιγμα», διαθέσεις και ουσία. Ισχυρός κινητήρας, αναρτήσεις με «σφιχτά» settings και κορυφαία συνδυασμένα φρένα, επιτρέπουν οδήγηση σε ρυθμούς γρηγορότερους του μέσου όρου. Η άνεση δεν θυσιάζεται βέβαια στον βωμό του sport, και το KYMCO θα κρατήσει ξεκούραστους οδηγό και συνοδηγό ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω στη σέλα ενώ κάτω από την σέλα χωράει ένα full face κράνος και κάποια άλλα πράγματα. Ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα στροφές αλλά παραμένει φιλικός στον αναβάτη ενώ αποδίδει 23,9 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και έχει 2,4 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα πιρούνι των 40 mm και πίσω βρίσκουμε δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ενώ στα φρένα του βρίσκουμε διπλές δισκόπλακες τύπου wave μπροστά και άλλον έναν πίσω. Η κατανάλωση του κυμαίνεται στα 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω αλλά εάν αυτά ονομάζονται gt πύραυλοι...Τότε το gti 300 abs people kymco που θα έπρεπε να ανήκει?Στα super moto;
Ο βασιλιάς στα 300,poeple gti 300.
Δεν ξέρω αλλά εάν αυτά ονομάζονται gt πύραυλοι...Τότε το gti 300 abs people kymco που θα έπρεπε να ανήκει?Στα super moto; Ο βασιλιάς στα 300,poeple gti 300.
kymco xciting 300r μακραν και με σουπερ τιμη.
Στην κατηγορία αυτή το μόνο GT είναι το KYMCO GTI 300 που δεν επιδέχεται συγκρισεως.Κρίμα που δεν αναφερεται!
To μπεβερλι με τα 21 αλογα , τι σχεση εχει με τα αγωνιστικα GT σκουτερ;;;