3 commuter στα 2.000 ευρώ

Πολλοί αναβάτες που έχουν ήδη μοτοσυκλέτα, ψάχνουν να βρουν και ένα μικρότερο δίκυκλο, προκειμένου να το χρησιμοποιούν στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Kymco Agility 16+ 125: 2.035 ευρώ
Sym Symphony ST125: 1.995
Suzuki Address 110: 1.795 ευρώ/1.995 MotoGP



Οι περισσότεροι αναβάτες που έχουν μία μοτοσυκλέτα την οποία χρησιμοποιούν είτε για ταξίδια, είτε για βόλτες είτε για πιο απαιτητικές καταστάσεις όπως το περιβάλλον πίστας δεν θέλουν να την χρησιμοποιούν και για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Αυτό γίνεται για λόγους χρηστικότητας και οικονομίας. Οι μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες, έχουν αυξημένη κατανάλωση αλλά και μεταγενέστερα αυξάνονται και οι φθορές οι οποίες κοστίζουν ακριβά. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η αγορά ενός commuter.  Με κόστος γύρω στα 2.000 ευρώ μπορεί να κάνει σχετικά γρήγορα την απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανηθούν για την αγορά του. Αυτό γίνεται λόγω της οικονομικής κατανάλωσης αλλά και των φθηνών service και ανταλλακτικών.

 
Εργονομία – ¶νεση
Το μικρό τους μέγεθος δεν μειώνει σε καμία περίπτωση τις προσφερόμενες ως προς τον αναβάτη ανέσεις. Στο Agility 16+ το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μαζί και με το νέο πίσω τροχό που είναι 14 ιντσών της, μεγάλωσε αρκετά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει τώρα ένα τζετ κράνος ¾. Επιπρόσθετο όφελος από τη μετακόμιση του ρεζερβουάρ δέχθηκε το Agility και στην κατανομή των μαζών, καθώς πλέον το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλότερα, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την ευελιξία του scooter. H σέλα είναι χαμηλότερη, στα 760χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω. Παράλληλα η σέλα διαθέτει περισσότερο αφρώδες, και νέα υλικά, για μεγαλύτερη άνεση στις μετακινήσεις σας και θα κρατήσει αναβάτη και συνεπιβάτη φρέσκους για πολλή ώρα. Στη σέλα του Address το σώμα έρχεται σε μια φυσικότατη θέση, το τιμόνι βρίσκει τα χέρια σε ξεκούραστη γωνία και ο χώρος για τα πόδια είναι επαρκέστατος. Δύο πιο μικρόσωμοι επιβαίνοντες θα κάνουν μια χαρά άνετα κάθε διαδρομή χωρίς να στριμωχτούν και πολύ. Αν τώρα τυγχάνετε σεβαστών διαστάσεων, το Address μάλλον θα αποδειχθεί κομματάκι μονόσελο. Κάτω από τη σέλα βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος 20,6 λίτρων, από τους μεγαλύτερους που έχουμε συναντήσει σε τόσο μικρό scooter. Χωρά άνετα ένα full face κράνος και έχει τριγύρω του χώρο για μικροπράγματα, όπως τα αδιάβροχα, γάντια ή προσωπικά αντικείμενα μικρού όγκου. Εκτός αυτού μάλιστα υπάρχουν και δύο ανοικτά πρακτικότατα ντουλαπάκια στην ποδιά για να χωρέσουν αντικείμενα. Το Symphony ST είναι ένα μαζεμένο σε διαστάσεις scooter, αλλά δεν κάνει υποχωρήσεις στον τομέα των προσφερόμενων χώρων. Η σέλα απέχει 790 χλστ από το έδαφος και πάνω της θα κάτσουν με άνεση ακόμα και ψηλοί αναβάτες, χάρη και στο χώρο που έχει προβλεφθεί και για τα πόδια τους. Κάτω από το τιμόνι θα βρείτε, ένα πτυσσόμενο γάντζο, για να ασφαλίζετε την τσάντα σας αλλά και ένα μικρό ντουλαπάκι που κλειδώνει, για τα πράγματα που χρειάζεστε άμεσα. Στο μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα θα βολέψετε με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου. Ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα στο δικό του μερίδιο της σέλας, ενώ και τα μεγάλα μαρσπιέ βρίσκονται στο σωστό σημείο για την τοποθέτηση των ποδιών του.

Κινητήρας
Τα τρία scooter διαθέτουν μονοκύλινδρα σύνολα και καταφέρνουν να κινούνται αξιοπρεπώς στον καθημερινό αστικό στίβο. Το νέο αερόψυκτο μοτέρ που χρησιμοποιεί το ST φέρει για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η χωρητικότητα ανέρχεται στα 125 κ.εκ. και η απόδοσή του φτάνει τους 10.5 ίππους στις 8.500σαλ και 0,94κιλά ροπής στις 7.000σαλ. Είναι πολιτισμένο σε λειτουργία και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μετάδοση του κιβωτίου προσφέρει καλές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει. Το Address φοράει ένα κινητήρα 113 κυβικών με απόδοσης 9,92 ίππων και 1,3 κιλών ροπής. Επιταχύνει με τσαμπουκά αντάξιο ενός 125. Χάρη στο πολύ μικρό του βάρος η επιτάχυνση είναι ζωηρότατη και αυτό το εισπράττει ο αναβάτης του σε αποτέλεσμα κάθε φορά που τη χρειάζεται. Βγάζει τσαγανό και ξεγλιστρά από τις κακοτοπιές και τα στριμώγματα το ίδιο αποτελεσματικά. Ο κινητήρας του «+»  είναι αερόψυκτος και ψεκαστός, με 2 βαλβίδες. Αποδίδει επίσημα 11,2 άλογα και στοχεύει περισσότερο στην κίνηση στο κέντρο της πόλης, και όχι σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Στις επιταχύνσεις τα πηγαίνει καλά, διαθέτοντας την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια για να σας χαρίσει ηρεμία πνεύματος στην αστική μετακίνηση. 

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Ατσάλινη σωληνωτή διάταξη είναι η επιλογή και των τριών εταιριών όσον αφορά το πλαίσιο. Παρόμοιες λύσεις και στον τομέα της ανάρτησης, με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου πίσω. Στο Agility το νέο πλαίσιο, που υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις προσφέρουν καλό κράτημα, ενώ ταυτόχρονα απορροφούν ένα μεγάλο μέρος των ανωμαλιών. Όσον αφορά στα φρένα, ο μπροστινός δίσκος, βρίσκεται στα 260 χιλιοστά, προσφέροντας και βελτιωμένο φρενάρισμα. Η αίσθηση που μεταδίδει το Address είναι η στιβαρότητα και τη δείχνει από τα πρώτα μέτρα ως και την τελική. Οι αναρτήσεις του συμπεριφέρονται προβλέψιμα και με συνέπεια, δεν τερματίζουν εύκολα και βοηθούν να κρατά τη γραμμή του με σταθερότητα σε κάθε συνθήκες οδήγησης. Ανάλογα αποτελεσματικά είναι και τα φρένα του. τα καταφέρνουν μια χαρά στο να σταματούν γρήγορα το Address χωρίς δράματα. Οι ατσάλινοι σωλήνες του πλαισίου του ST δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τις δυνάμεις που έχουν να διαχειριστούν. Το ίδιο ισχύει για το συμβατικό πιρούνι αλλά και για τα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Καλά είναι τα νέα και στον τομέα της πέδησης αφού ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. συνδυάζεται εμπρός με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. και δαγκάνα μονού εμβόλου.  

Συμπέρασμα
Τρεις προτάσεις που δεν ζημιώνουν  το πορτοφόλι σου. Το Address είναι φτιαγμένο για τις αστικές συνθήκες και άριστα προσαρμοσμένο στα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Με το ατού της εξαιρετικής ποιότητας και της άρτιας εργονομίας, προσθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και μεγάλες ρόδες για να καταλήξουμε σε μια συνταγή επιτυχίας. Θα ξεκολλήσει από κάθε δυσκολία, χάρη στις μικρές του διαστάσεις, το χαμηλότατο βάρος, τους μεγάλους τροχούς και τον ροπάτο κινητήρα. Το νέο Symphony ST, που ανήκει στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. Ξεχωρίζει χάρη στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Η έκδοση «+» του Agility προσφέρει πιο premium εμφάνιση σε ορισμένα σημεία (Led φώτα στάσης, ανάγλυφα αυτοκόλλητα, τελικό εξάτμισης), μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, μεγαλύτερη ευελιξία λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από το πάτωμα της ποδιάς, μεγαλύτερη αυτονομία, και μεγαλύτερη άνεση, από σέλα και μαλακότερο setup αναρτήσεων, άνεση που θα εκτιμήσουν όλοι και όλες. 

 

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA