Κινητήρας | KTM 390 Duke | Kawasaki Z300 | Yamaha MT-03 |
---|---|---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 373,2 | 296 | 321 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 89Χ60 | 62 x 49 | 68 Χ 44,1 |
Συμπίεση (:1) | 12,5 | 10,6 | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 44/9.500 | 39/11.000 | 41,5/10.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,6/7.250 | 2,8 | 3/9.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11 | 17 | 14 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,3 | 4,9 | Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 179 | 181 | Δ/Α |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Ατσάλινο τύπου διαμάντι |
Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD πιρούνι WP, 43 χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι, 37χιλ |
Συμβατικό, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | 120 | 130 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | 132 | 125 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Δ/290, 2Ε, ABS | Δ /298, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/210, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ/220, 2Ε, ABS | Δ /220, 1Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 110/70-17" | 110/70-17 | 110/70-17" |
Ελαστικό Π | 150/60-17" | 140/70-17 | 140/70-17" |
Διαστάσεις / Βάρος | |||
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | 2.015 | 2.090 |
Πλάτος (χλστ.) | Δ.Α. | 750 | 745 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.367 | 1.405 | 1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 860 | 785 | 780 |
Βάρος (κιλά) | 139 (κενό) | 170 | 168 |
Εξοπλισμός | |||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | N/O | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | O/O | Ο/Ο |
Στροφόμετρο | Ν | Ν | Ν |
Immobilizer | Ν | Ν | Ο |
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | Ν | Ο |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | Ν | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν | Ν | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | Ο | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | Ο | Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | Ο/Ο | Ο/Ο |
Σ/Φ | Ο/Ο | Ν | Ο/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν | Ν | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ο | Ο | Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | Ν/Ο | Ο/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ο | Ο/Ν | Ο/Ν |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr