300άρια Scooter κάτω από 4.500 ευρώ
- Μπορούν να σε πάνε παντού άνετα στην πόλη και σε μικρές εξορμήσεις.
- Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία.
- Χαμηλά τοποθετημένο ντεπόζιτο για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.
- Αποθηκευτικοί χώροι και GT εργονομία για άνεση στην οδήγηση.
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Μπορούν να σε πάνε παντού άνετα στην πόλη και σε μικρές εξορμήσεις
Τα Scooter τα έχουμε στο μυαλό μας κυρίως ως οχήματα πόλης και πλέον και ως οχήματα δουλειάς, καθώς σε μεγάλο βαθμό έχουν αντικαταστήσει τα παπιά στον τομέα των μεταφορών. Όμως, με την αγορά να στρέφεται όλο και πιο συνολικά στη λύση του Scooter, αντίστοιχα και οι κατασκευαστές επεκτείνανε τη γκάμα τους, βγάζοντας μοντέλα σε πληθώρα κυβικών και τιμών. Εδώ λοιπόν έχουμε την "χρυσή τομή", τα Scooter των 300cc, τα οποία αποδίδουν πάνω από 20 ίππους και κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι μπορείς να κινηθείς άνετα παντού μέσα στην πόλη, από τα μικρά στενά μέχρι τις μεγάλες λεωφόρους, ενώ μπορείς και να κάνεις μικρές εξορμήσεις τα Σαββατοκύριακα.
Μοντέλο | Τροχός εμπρος | Τιμή | Ισχύς Hp / Στροφές | Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ |
---|---|---|---|---|
DAYTONA VIRTUS 300 | 13 | 26 | 13.5 | |
ZONTES M 310 | 14 | 33,3 | 12 | |
KYMCO X-TOWN 300 ABS | 14 | 23 | 13 | |
KYMCO X-TOWN CT300 | 13 | 22,9 | 10.5 |
Κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά και έχουν μεγάλη αυτονομία
Ένας από τους λόγους που αυτά τα Scooter μπορούν να σε πάνε παντού είναι ότι έχουν μεγάλα σχετικά ντεπόζιτα (που ξεπερνάνε τα 10 λίτρα) και η χαμηλή τους κατανάλωση τους επιτρέπει να έχουν μια μεγάλη αυτονομία. Φυσικά οι καταναλώσεις διαφέρουν ανά χρήστη, ανάλογα με το πόσο "πιέζει" το όχημά του, όμως ο γενικός κανόνας για αυτά τα Scooter είναι ότι κρατάνε την κατανάλωσή τους κάτω από τα 4 λίτρα στα 100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με λίγο πιο "βαρύ" χέρι, η αυτονομία τους ξεπερνάει τα 200 χιλιόμεταρ, υπερκαλύπτωντας στην πραγματικότητα τις ανάγκες του μέσου χρήστη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Χαμηλά τοποθετημένο ντεπόζιτο για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά
Η εξέλιξη των Scooter τα τελευταία χρόνια έχει δώσει προβάδισμα στην σχεδιαστική διάταξη με το τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και τη μεταφορά του ντεπόζιτου πιο μπροστά και πιο χαμηλά από ότι ήταν στα "παραδοσιακά" Scooter. Αυτό έγινε για να επιτευχθεί καλύτερο κέντρο βάρους και συνεπαγωγικά καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Παρατηρώντας την πορεία των Scooter που γίνονται όλο και συχνότερα βασικά οχήματα κάποιου και όχι "λάντζα" ή "κουβαλητής" και αυτό έφερε και τα πιο Sport Scooter, τα οποία πλέον στα κατάλληλα χέρια στρίβουν σε επίπεδα που πριν αρκετά χρόνια δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε.
Αποθηκευτικοί χώροι και GT εργονομία για άνεση στην οδήγηση
Η GT εργονομία, πέρα από το χαμηλά τοποθετημένο ντεπόζιτο, περιλαμβάνει και άλλα πράγματα, όπως μια καλή κάλυψη από τον αέρα, τόσο χάρη στη ζελατίνα όσο και στα πλαστικά και φυσικά άνετη θέση οδήγησης. Το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και ο χώρος για τα πόδια επιτρέπει και σε αναβάτες μεγαλύτερου αναστήματος να νιώσουν άνετα και να οδηγήσουν ευχάριστα ένα GT Scooter, χωρίς να χρειάζεται να έχουν συνέχεια τα γόνατα έξω, ώστε να μην βρίσκει το τιμόνι. Επίσης με τη μεταφορά του ντεπόζιτου μπορούν να έχουν μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, κάτι που επιτρέπει την αποθήκευση κρανών και άλλων μικροαντικειμένων, αυξάνοντας έτσι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό των Scooter - την βολικότητα στην καθημερινή μετακίνηση.