Τέλη της δεκαετίας του 1970 οι αγγλικές εταιρίες παραγωγής μοτοσικλετών είχαν σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Η Norton είχε πεθάνει και η Triumph φυτοζωούσε. Δεν υπήρχαν άλλες μεγάλες εταιρίες, εκτός της Triumph Trident, έτσι ο Lord Hesketh αποφάσισε να αλλάξει την κατάσταση.
Ο Hesketh ήθελε να κατασκευάσει μια μοτοσικλέτα με καθαρές αγγλικές ρίζες, υψηλών προδιαγραφών. Οραματίστηκε την Aston Martin της μοτοσικλέτας, αριστοκρατική, ακριβή και μελετημένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Όπως η Ducati, έτσι και ο Hesketh κατέληξε σε κινητήρα V-Twin 90 μοιρών προσφέροντας αρκετά ικανοποιητική ισορροπία, καλή ψύξη και χαμηλό κέντρο βάρους με τον μπροστινό κύλινδρο σχεδόν σε οριζόντια θέση. Τέσσερις κεφαλές ανά κύλινδρο και 992κ.εκ. Ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ Dell’ Orto 36χιλιοστών και κιβώτιο 5 σχέσεων. 86 ίππους στις 6.500 στροφές. Παρόλα αυτά ήταν μοτοσικλέτα για λίγους. Τα μόνα προβλήματα που αντιμετώπιζε η συγκεκριμένη hand-made μοτοσικλέτα ήταν με το κιβώτιο ταχυτήτων και κάποιες πιθανές διαρροές λαδιού. Ενώ συνεχίστηκε η παραγωγή της σε περιορισμένο αριθμό την δεκαετία ’80 και ’90, παρέμεινε μια μοτοσικλέτα θρύλος για την Αγγλία.