Πιο αργές μοτοσυκλέτες ζητά ο πρωταθλητής του WSBK Jonathan Rea

Πιο αργές μοτοσυκλέτες ζητά ο πρωταθλητής του WSBK Jonathan Rea
2 Φωτογραφίες »

Εξάντληση των ορίων ασφαλείας στις πίστες
Προτάσεις για μείωση ισχύος και χρήση βιοκαυσίμων
Ανεπαρκές το ελάχιστο συνολικό βάρος αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Μόνιμος υποστηρικτής κανόνων ασφάλειας και βιωσιμότητας

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Εξάντληση των ορίων ασφαλείας στις πίστες

Ο Τζόναθαν Ρέα, εξάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής του World Superbike (WSBK), εξέφρασε πρόσφατα ανησυχίες σχετικά με τις αυξανόμενες ταχύτητες που επιτυγχάνονται στο πρωτάθλημα. Ο Ρέα τόνισε ότι η συνεχής αύξηση της ισχύος των μοτοσυκλετών και οι τεχνολογικές βελτιώσεις στους κινητήρες και τα ελαστικά έχουν οδηγήσει σε ταχύτερους γύρους. Παρόλα αυτά, οι υψηλές ταχύτητες προκαλούν σοβαρούς κινδύνους στις πίστες, όπου τα όρια ασφαλείας έχουν ήδη εξαντληθεί, καθώς σε πολλές περιπτώσεις οι τοίχοι και τα σημεία ασφαλείας δεν μπορούν να απομακρυνθούν περαιτέρω.  
 

Προτάσεις για μείωση ισχύος και χρήση βιοκαυσίμων

Ο Ρέα προτείνει να ακολουθήσει το WSBK το παράδειγμα του MotoGP, το οποίο έχει ήδη δρομολογήσει τη μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων από 1000 κ.εκ. σε 850 κ.εκ. το 2027. Αυτή η αλλαγή στοχεύει στη μείωση της ταχύτητας και την ενίσχυση της ασφάλειας των αναβατών. Σύμφωνα με τον Ρέα, μια αντίστοιχη μείωση της ισχύος στο WSBK είναι απαραίτητη. Παράλληλα, τόνισε τη σημασία της χρήσης 100% βιώσιμων καυσίμων, που θα συμβάλουν αφενός στην περιβαλλοντική ευαισθησία του αθλήματος και αφετέρου στην προώθηση της έρευνας και της ανάπτυξης από τις κατασκευάστριες εταιρείες.
 

Ανεπαρκές το ελάχιστο συνολικό βάρος αναβάτη και μοτοσυκλέτας

Αν και το WSBK έχει κάνει κάποια βήματα προς την κατεύθυνση της ασφάλειας, όπως η εισαγωγή ελάχιστου συνολικού βάρους για αναβάτη και μοτοσυκλέτα, ο Ρέα θεωρεί ότι αυτά τα μέτρα είναι ανεπαρκή. Πιστεύει ότι η ενίσχυση των κανονισμών για τη μείωση της ισχύος των κινητήρων και τη διαχείριση των ταχυτήτων στις πίστες είναι ζωτικής σημασίας. Ειδικά σε πίστες με περιορισμούς στον χώρο ασφαλείας, οι ταχύτητες πρέπει να μειωθούν, καθώς οι αναβάτες διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο.  
 

Μόνιμος υποστηρικτής κανόνων ασφάλειας και βιωσιμότητας

Το 2024, ο Ρέα άλλαξε ομάδα, μεταπηδώντας από την Kawasaki στη Yamaha, ελπίζοντας σε νέες επιτυχίες. Ωστόσο, η πρώτη του σεζόν με τη Yamaha δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, καθώς τερμάτισε 13ος στο πρωτάθλημα. Παρά τις δυσκολίες, ο Ρέα συνεχίζει να είναι ένας από τους κορυφαίους υποστηρικτές των αλλαγών στους κανονισμούς. Θεωρεί ότι το μέλλον του WSBK εξαρτάται από την εφαρμογή κανόνων που θα ενισχύσουν την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη δικαιοσύνη στους αγώνες. Ο Ρέα παραμένει ένας από τους πλέον φωνές που προωθούν τις αλλαγές στο WSBK, με στόχο την ευημερία των αναβατών και τη συνέχιση της εξέλιξης του αθλήματος.