LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χαρακτηριστική εμφάνιση που θυμίζει transformers.

Ελαστικός με αρκετή ροπή ο κινητήρας.

Ικανοποιητικά σε δύναμη τα φρένα του ΜΤ-10.

Yamaha MT-10

Τιμή: 14.900 ευρώ  
+: Κινητήρας, τροφοδοσία
-: Θέση συνεπιβάτη, ποιότητα κάποιων πλαστικών

Χρησιμοποιώντας ως βάση το νέο R1, οι Ιάπωνες παρουσίασαν ένα καθόλα σύγχρονο 1000, με ευρύτερο πεδίο χρήσης. Η έκκριση αδρεναλίνης είναι πιο προσιτή και σε αυτό συνηγορεί η θέση οδήγησης  που κάνει πιο εύκολα τα παιχνίδια. Στην κατηγορία των streetfighters ένα μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να ξεχωρίζει. Η σχεδίαση του ΜΤ-10 προκαλεί πλήθος σχολίων και όλοι συμφωνούν ότι είναι λαχταριστό. Οι τριγμοί απουσιάζουν, το φινίρισμα των μεταλλικών μερών βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα όπως και των περισσότερων πλαστικών.Το MT-10 είναι πραγματικά μια μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού η οποία έχει στο μενού της την καθημερινή μετακίνηση.

Η σέλα θα βολέψει όλους του τύπους αναβατών και το τιμόνι έχει σωστό πλάτος για τον fun χαρακτήρα του, βοηθώντας στον σωστό έλεγχο σε όλες τις ταχύτητες. Ο 4κύλινδρος κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο  και τον μονόδρομο συμπλέκτη προέρχεται μεν από το R1 αλλά έχει δεχτεί πάρα πολλές και σημαντικές αλλαγές –σχεδόν το 40% των μηχανικών του μερών είναι καινούρια ώστε να προσαρμόσει ανάλογα και την απόδοσή του, η οποία φτάνει τους 160 ίποους στις 11.500σαλ με ροπή 11,3 kgm στις 9.000σαλ.Το αλουμινένιο πλαίσιο προέρχεται από το καινούριο R1 και έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις, για να ταιριάζει καλύτερα με τον νέο ρόλο της μοτοσικλέτας, την διασκεδαστική οδήγηση δηλαδή, κυρίως σε δημόσιους δρόμους, εντός και εκτός των τειχών της πόλης. 

Από το τελευταίο R1 προέρχονται και οι αναρτήσεις του MΤ-10,με το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της KYB με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. έχει σεταριστεί ειδικά για το ιαπωνικό streetfighter, ενώ το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ που εδράζεται στο κάτω μέρος του μεγάλου σε μήκος ψαλιδιού μέσω μοχλικού. Στο τομέα των φρένων το MT-10 φέρει εμπρός δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. η οποίοι συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, ενώ για την επιβράδυνση του πίσω τροχού έχει τοποθετηθεί δίσκος 220 και μονοπίστονη δαγκάνα. Η εικόνα του συστήματος πέδησης συμπληρώνεται φυσικά από την ύπαρξη ABS.Η επιτάχυνση δεν τρομάζει όπως σε άλλα εν σειρά 4κύλινδρα, λόγω τρόπου απόδοσης, αλλά σου δίνει αμέσως να καταλάβεις  ότι μάλλον δεν έχει να ζηλέψει πολλά από αυτά. 

Οι ταχύτητες γεμίζουν η μία πίσω από την άλλη με ρυθμό αντάξιο μοτοσικλέτας που βασίζεται σε R, με τον τροχό να βρίσκεται στον αέρα στις δύο πρώτες σχέσεις του σκληρού αλλά θετικού κιβωτίου. Πολύ εύκολα βλέπεις και την τελική του MT-10, ακόμη και σε ελαφρά ανωφέρεια με την μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται υποδειγματικά σταθερή σε αυτά τα χιλιόμετρα παρά το κοντύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας και την ψηλά τοποθετημένη μπάρα του τιμονιού. Βγαίνοντας από εθνική για τον επαρχιακό το MT-10 συνεχίζει να ευχαριστεί τον αναβάτη του. Το μοτέρ δείχνει αμέσως την ελαστικότητα αλλά και τη διαθέσιμη ροπή που έχει χαμηλά και μία 3η είναι αρκετή για τις περισσότερες των περιπτώσεων. 

Το πλαίσιο δεν συγκινείται φυσικά, από τις δυνάμεις που του ασκούνται και το πιρούνι της ΚΥΒ προσφέρει πολύ καλή αίσθηση αφήνοντας τον αναβάτη να εξερευνήσει ανενόχλητος τα όρια των ελαστικών και του δρόμου. Όλα γίνονται προοδευτικά αλλά πολύ γρήγορα εφόσον το επιθυμείτε και η φιλικότητα που χαρακτηρίζει όλα τα ΜΤ είναι παρούσα και εδώ. Αυτή η φιλικότητα παραμένει και εντός των τειχών με το άριστο ζύγισμα της μοτοσικλέτας να κάνει τη διαδικασία σπίτι-δουλειά και πίσω πέρα από γρήγορη και διασκεδαστική. 
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ