+: Εμφάνιση, ήχος , επιδόσεις κινητήρα, ευελιξία, sport κράτημα
-: Ελαστικά, ABS δεν απενεργοποιείται, ψεκασμός
Το GSX-S 1000 προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις, πλατιά καμπύλη ροπής, άμεση απόκριση και ήχο που ενθουσιάζει από τον κινητήρα του Κ5, sport αναρτήσεις και φρένα, ελαφρύ design, άνετη θέση οδήγησης, Traction Control και ABS, μυώδη εμφάνιση, και κορυφαία εξαρτήματα. Είναι ιδιαίτερα επιθετικό, όμορφο, μυώδες και καθαρό σε γραμμές και σχέδιο, ενώ το κάτω μέρος του πολυεδρικού προβολέα έχει δυο προεξοχές -στις οποίες φωλιάζουν τα LED φώτα θέσης- προεξοχές που θυμίζουν... δόντια από αρπακτικό.
Όπως αρμόζει σε fighter κατασκευή, ελάχιστα είναι τα πλαστικά τα οποία περιορίζονται σε μια μίνιμαλ ανασηκωμένη ουρά, σε μια διακριτική καρίνα, στη μικρή μάσκα του προβολέα, και στα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου. Με λίγα λόγια, θρίαμβος. Στον αισθητικό τομέα, το GSX-S 1000 δείχνει σύγχρονο, όμορφο και επιθετικό. Κάποιοι ελάχιστοι τζόγοι στη σέλα του συνεπιβάτη δεν μπορούν να χαλάσουν τη γενικά άριστη εικόνα που αναδίδει το GSX-S 1000 σε τομείς ποιότητας κατασκευής και συναρμογής.Τα 810 χιλιοστά από το έδαφος επιτρέπουν ακόμα και στους κοντύτερους αναβάτες εύκολο και καλό πάτημα στο έδαφος, γεμίζοντας τους εμπιστοσύνη.
Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε ελαφρώς σκυφτή -καθόλου ακραία-, sport στάση. Καθαρού design τα όργανα του GSX-S 1000, αποτελούνται από μία πλατιά ψηφιακή οθόνη που παρέχει πληθώρα ευδιάκριτων ενδείξεων. Χρηστικότατο είναι το νέο σύστημα εκκίνησης του GSX-S 1000, που διαθέτει λειτουργία one-push, με τον αναβάτη να χρειάζεται να πιέσει μόνο μία φορά τη μίζα.Στην καρδιά του κτήνους βρίσκουμε ένα παλιό γνώριμο, τον τετρακύλινδρο και ψεκαστό κινητήρα του best seller και στην Ελλάδα GSX-R 1000 K5. Κύριος λόγος της επιλογής είναι, η γεμάτη καμπύλη σε χαμηλό-μεσαίες στροφές, χαρακτηριστικό ιδανικό για αυτή την κατηγορία.
Στο νέο ρόλο του για το GSX-S 1000, το μοτέρ του GSX-R 1000 K5 έχει επαναρυθμιστεί, βγάζοντας πλέον 144 ίππους και άγνωστη ροπή -κάτι ακούσαμε για 11 κιλά.Το GSX-S 1000 διαθέτει ένα εξαιρετικό και υπέρ-σύγχρονο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που ελέγχει τα δεδομένα από τους αισθητήρες της μοτοσικλέτας κάθε 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ρυθμίζοντας την ανάφλεξη, παρέχοντας έτσι άμεση αντίδραση σε οποιοδήποτε γλίστρημα. Το νέο compact και ελαφρύ πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου, είναι σχεδιασμένο να παρέχει ευελιξία και διασκέδαση κατά την οδήγηση.
Στις αναρτήσεις μπροστά βρίσκουμε ένα χρυσό ανάποδο πιρούνι 43 χιλιοστών της Kayaba. Το πίσω μονό αμορτισέρ ανήκει και αυτό στην Kayaba, διαθέτει προφόρτιση και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς. Στον τομέα της πέδησης, μπροστά το GSX-S 1000 φοράει ένα ζευγάρι ακτινικές monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, που δαγκώνουν δίσκους 310 χλστ. Ο δίσκος πίσω έχει διάμετρο 250 χλστ., με διπίστονη δαγκάνα, ενώ η μοτοσικλέτα φοράει σύστημα ABS της Bosch. Παρά το μακρύ γρανάζωμα, ο Κ5 κινητήρας τα καταφέρνει πολύ καλά και στην πόλη, καθώς είναι απίστευτα ελαστικός, και κτηνωδώς ροπάτος, με τις αλλαγές ταχυτήτων να περιορίζονται στο ελάχιστο.
Αστικά, το GSX-S 1000 εκπληρώνει τον ρόλο του δίχως να βαρυγκωμά, παρέχοντας... χρηστικότητα και φιλικότητα, μαζί με αδρεναλίνη. Ευελιξία, δυνατές επιταχύνσεις, παντιλίκι σε κάθε στροφή, αρχοντικές σούζες σε καλό οδόστρωμα, και ακαριαίο φόρτωμα χιλιομέτρων που σε κάνει να αναρωτιέσαι πώς και που θα σταματήσεις. Έξω από την πόλη, εκτόξευση σε κάθε ευθεία, προοδευτικές άγκυρες πριν κάθε φουρκέτα, κλίσεις σε κάθε στροφή με συνοδεία ελεγχόμενου γλιστρήματος στο γλιστερό, και με γράπωμα σε καλή άσφαλτο, και φυσικά σούζα σε κάθε επιτάχυνση. Υποδειγματική είναι η δεμένη αίσθηση και η σταθερότητα της μοτοσικλέτας παντού, ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική της.