LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα χαρακτηριστικά ασύμμετρα φώτα της γερμανικής εταιρείας.

Ο κινητήρας του RR σε πιο ‘’ ήπια ‘’ έκδοση με 160 ίππους.

Εντυπωσιακές οι λύσεις στον τομέα της πέδησης.

Μεγάλη και ευρύχωρη η σέλα.

BMW S 1000 R

Τιμή: 14.750 ευρώ  
+: Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, φιλικότητα
-: Βαρύς συμπλέκτης

Το γερμανικό streetgifhter είναι μια πανίσχυρη μοτοσικλέτα, εκ των κορυφαίων της κατηγορίας με εξαιρετικό πλαίσιο-ζύγισμα, φρένα άγκυρες και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις “χαμαιλέοντες”. Αυτό που δύσκολα πιστεύει κανείς είναι ότι παρά τις καταιγιστικές του επιδόσεις και χάρη και στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο, το S1000R είναι φιλικό και με τον μέσο αναβάτη.  Το πρώτο “καθαρόαιμο” streetfighter της BMW, δεν κάνει τίποτα για κρύψει τη συγγένειά του με τον πρωτοξάδερφο S1000RR. Το μικρό μασκάκι με τα ασύμμετρα φώτα, η ουρά που προέρχεται αυτούσια από το γερμανικό superbike αλλά και τα “βράγχια” στα πλαϊνά πλαστικά παραπέμπουν άμεσα σε αυτό.

Η σέλα είναι μεγάλη και ευρύχωρη, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε καλή απόσταση από τον κορμό και τοποθετεί τον αναβάτη σε επιθετική στάση. Εκεί που η BMW έχει δώσει ρέστα είναι στη διάταξη των μπουτόν και στις πολλαπλές ενδείξεις της ευανάγνωστης οθόνης υγρών κρυστάλλων. Η BMW προσάρμοσε το πανίσχυρο μοτέρ του “RR” στα μέτρα του “R” κάνοντας το πιο φιλικό για καθημερινή χρήση και πιο ευχάριστο. Η συγκεκριμένη έκδοση του εν σειρά 4κύλινδρου κινητήρα είναι σημαντικά ισχυρότερη στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Η απόδοση ανέρχεται στους 160 ίππους και στα 11,4 κιλά ροπής στις 11.000 και 9.250 σ.αλ. αντίστοιχα με το όριο περιστροφής να έχει μειωθεί κατά 2.000 σ.α.λ. σε σχέση με το γερμανικό superbike. Στο βασικό του εξοπλισμό, το S1000Rφέρει ανεστραμμένο πιρούνι της Sachs με διάμετρο καλαμιών στα 46 χλστ., όπως και στο “RR”. Ωστόσο εσωτερικά διαφέρει, καθώς δεν ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, με τη ρύθμιση για την επαναφορά να πραγματοποιείται από το δεξί καλάμι και εκείνη της συμπίεσης από το αριστερό. Ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και τη συμπίεση είναι και το αμορτισέρ, επίσης της Sachs. Το σύστημα πέδησης του S1000R εντυπωσιάζει με την ισχύ του αλλά και την αίσθηση που προσφέρει. 

Μπροστά βλέπουμε δύο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένα δίσκος 220 χλστ. που συνδυάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας ανήκει και το Race ABS το οποίο συνδυάζει μερικώς το εμπρός με το πίσω φρένο. Η βασική έκδοση του γερμανικού streetfighter έρχεται εξοπλισμένη με το Race ABS, το traction control της BMW, Automatic StabilityControl (ASC) και τις χαρτογραφήσεις “Road” και “Rain” για τον κινητήρα. Στο έξτρα εξοπλισμό της μοτοσικλέτας ο αναβάτης θα βρει δύο επιπλέον χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα,“Dynamic” και “Dynamic Pro”, αλλά και το Dynamic Traction Control, (DTS) που ελέγχει με μεγαλύτερη ακρίβεια την πρόσφυση του πίσω τροχού καθώς φέρει και αισθητήρα κλίσης. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι παρανοϊκή για γυμνή μοτοσικλέτα. Μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. περίπου η δύναμη έρχεται ψυχωμένα, για 4κύλινδρο 1000άρι, βάζοντας το traction control σε υπερωρίες στις τρεις πρώτες ταχύτητες με τέρμα γκάζι και την παραμικρή κλίση. 

Από εκεί και πάνω και μέχρι τον κόφτη το μοτέρ απλά σεληνιάζεται και θέλεις χώρο και καθαρό δρόμο για να ανοίξεις τέρμα το γκάζι. Στην κίνηση μέσα στην πόλη είναι απόλυτα ευχάριστο και…εξωστρεφές αρκεί να μην έχει κίνηση. Εκεί φυσικά που το S1000R θα πάρει το αίμα του πίσω είναι σε μια πολύ όμορη διαδρομή με καλής ποιότητας άσφαλτο. Δύσκολα θα εκμεταλλευτείτε όλη τη ισχύ του μοτέρ σε αυτές τις συνθήκες. Θα χαρείτε, ωστόσο, το πλαίσιό και τη δεμένη αίσθηση του S1000R που θα σας δώσει αυτοπεποίθηση για να κινηθείτε πολύ γρήγορα αλλάζοντας κατεύθυνση αστραπιαία ακόμη και αν έχετε δεύτερο άτομο στη σέλα! 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ