LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχει η μοτοσικλέτα, ίσως να μπορεί να την οδηγήσει και η αιθέρια ύπαρξη της φωτογραφίας.

Ξεχωρίζει το V8 εργοστάσιο παραγωγής ισχύος πάνω στην μοτοσικλέτα.

Virtual αναλογικό και ψηφιακό το περιβάλλον στον πίνακα οργάνων.

Ο... ταλαίπωρος άξονας που δέχεται την ισχύ των 417 ίππων.

Απίστευτη δουλειά στην άρθρωση του Hossack μπροστινού. Διακρίνονται πιο πίσω και οι εισαγωγές του V8.

Από τις 4 στις 5.000 στροφές μια αύξηση 100 ίππων στην ισχύ (!)... μετά φλατάρει κάπως...

417 ίπποι από V8… σε μοτοσικλέτα!

To όνομα αυτής Aurora Hellfire OZ26 και σε αντίθεση με τα αντίστοιχα τέρατα που παρουσιάζονται κατά καιρούς, ο δημιουργός της θέλησε να της προσδώσει χαρακτηριστικά φιλικής συμπεριφοράς.

 
Η Hellfire OZ26, αποτελεί πόνημα του  Αυστραλού Vincent Messina, ο οποίος έχει θητεία σε αγώνες Superbike και sidecar.  Έδρα του Messina είναι  η Ταϋλάνδη, όπου σε ένα υπερσύγχρονο μηχανολογικό εργαστήριο που έχει στηθεί, κατασκεύασε τον συγκεκριμένο πύραυλο.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει φυσικά ο κινητήρας, ένας V8 με χωρητικότητα 2.575 κ.εκ., διπλούς επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο οποίος τοποθετείται εγκάρσια σε σχέση με τον διαμήκη άξονα της μοτοσικλέτας.

Η απόδοση του είναι 417 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή του φθάνει τα 32,5 kg-m  στις 7.000 σ.α.λ., τιμές που προσδίδουν στην μοτοσικλέτα, μια τελική της τάξεως των 340 χλμ./ώρα, υποθέτουμε χωρίς πολύ ζόρι.  Μπορεί να μην φαίνονται πολλά αλλά σκεφτείτε την επιτάχυνση και τις ρεπρίζ του κτήνους… 

Όπως ήταν αναμενόμενο, η Hellfire OZ26 δεν φέρει κάτι στο συμβατικό και φθηνό πάνω της, οπότε την διεύθυνση και την ανάρτηση αναλαμβάνει ένα Hossack τύπου μπροστινό με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο Οhlins TTX μονό αμορτισέρ, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δύο carbon - κραμικούς δίσκους, ζευγαρωμένους με  τετραπίστονες και ακτινικές δαγκάνες της Brembo.  

Στο πίσω μέρος  έχει χρησιμοποιηθεί ένα πολύπλοκο μοχλικό, προκειμένου η μοτοσικλέτα να μην "κάθεται" από την βάρβαρη επιτάχυνση (μαζί με άλλο ένα Ohlins ΤΤΧ), ενώ η τελική μετάδοση της κίνησης, γίνεται μέσω άξονα. Σε τροχούς και ελαστικά, τα πράγματα είναι πιο προσγειωμένα, όσο προσγειωμένα μπορεί να είναι τα  120/70-17 μπροστά και το 190/50-17 πίσω με δείκτη ταχύτητας ZR φυσικά. 

Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει 5 σχέσεις και υπάρχει η δυνατότητα είτε για manual ποδοκίνητη  επιλογή αυτών, είτε για ημιαυτόματη από κουμπιά +/- στο τιμόνι.  Ο πίνακας οργάνων δε, συνίσταται από μία πολύ μεγάλη, πλήρως ψηφιακή και έγχρωμη οθόνη.  

Εντυπωσιακός είναι όμως ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της Hellfire, προκειμένου η δύναμη της να διαχειρίζεται εύκολα και με ασφάλεια. Έχουμε λοιπόν ride by wire γκάζι, τέσσερα διαφορετικά modes απόδοσης του κινητήρα (sport, touring, βρεγμένο και ένα ρυθμιζόμενο - custom), traction control με 10 επίπεδα επέμβασης, ABS και όπως ήδη αναφέρθηκε, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. 

Τέλος, το βάρος της μοτοσικλέτας ανέρχεται στα 265 "στεγνά" κιλά, καθόλου άσχημα για ένα δίτροχο αυτού του είδους, με V8 κινητήρα.

Προφανώς λοιπόν, δεν έχουμε να κάνουμε με ένα εξεζητημένο κατασκεύασμα μόνο για ευθείες και αποκλειστικά για χέρια απονενοημένων τολμηρών αλλά για μια πανίσχυρη μοτοσικλέτα που να μπορεί να οδηγηθεί από όλους (εντάξει, σχεδόν από όλους).

Η Aurora Hellfire OZ26, πρόκειται να παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, με τις πρώτες μοτοσικλέτες να παραδίδονται στους τυχερούς ιδιοκτήτες, από το 2016. 



 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ