Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, γι’ αυτό η Suzuki άφησε ανέγγιχτη τη συνταγή επιτυχίας του V-Strom και προχώρησε σε περιορισμένες παρεμβάσεις, με σημαντικότερη την προσθήκη του ABS, κίνηση που ευθυγραμμίζει απόλυτα τη μοτοσικλέτα με τις απαιτήσεις της εποχής!
Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε, οι ισορροπίες άλλαξαν στην σκακιέρα των μεσαίων On-Off και το V-Strom ανέβηκε απευθείας στην κορυφή, θέση που σίγουρα δε θέλει να αποχωριστεί. Για το 2007 η μοτοσικλέτα παρουσιάζεται με μικρές, “υποχρεωτικές” και αναμενόμενες αλλαγές στο κινητήριο σύνολο, με στόχο την κάλυψη των προδιαγραφών Euro III, αλλά και με μία προσθήκη-έκπληξη, αυτή του συστήματος ABS.
H ιαπωνική φίρμα κράτησε καλά κρυμμένο το μυστικό και αιφνιδίασε τους πάντες όταν πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε τη διάθεση του V-Strom 650 ABS, σε τιμή μάλιστα ίδια με του περσινού μοντέλου. Πολύ καλό το δωράκι της Suzuki, το οποίο αναμένεται να εκτιμηθεί δεόντως από το αγοραστικό κοινό.
Η υπεροχή του V-Strom στα μεσαία On-Off είναι καθολική και με τα νέα πλέον δεδομένα η κατάσταση είναι δύσκολο να διαφοροποιηθεί. Το σφιχτοδεμένο και ολοκληρωμένο σύνολο της Suzuki γίνεται ακόμα καλύτερο με την προσθήκη του ABS, γεγονός που αναμένεται να του δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις. Από την στιγμή μάλιστα που η τιμή της νέας έκδοσης παραμένει στα επίπεδα της προηγούμενης (7.959 ευρώ). Ο ανταγωνισμός θα πρέπει να κάνει πολλά για να απειλήσει την πρωτοκαθεδρία του.
Στο τεύχος (19/06) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί μπορείτε να διαβάσετε λεπτομέρειες από τη δοκιμή μου κάναμε.