Το GSX-R 750 αποτελεί την πιο αιρετική δίκυκλη ύπαρξη. Μοναχικό, ενάντια στα φτηνότερα 600άρια και τα ισχυρότερα 1000άρια τραβάει το δικό του δρόμο. Καταδιώκεται από παντού, όλοι το περιμένουν στη γωνία και όμως εκείνο βρίσκει πάντα τον τρόπο να ξεγλιστράει αποδεικνύοντας τη δύναμή του.
Το GSX-R 750 είναι μια μοτοσικλέτα με τεράστια ιστορία. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το 1985 που πρωτοπαρουσιάστηκε, αποτέλεσε την επανάσταση και δρομολόγησε μια μεταστροφή της μοτοσικλετιστικής κουλτούρας μέχρι σήμερα. Το πρώτο GSX-R 750 ήταν η πρώτη Street legal racing μοτοσικλέτα και ερχόμενοι στο παρόν είναι ό,τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν τα σημερινά Supersport.
Ο κινητήρας του GSX-R είναι ολοκαίνουργιος. Περισσότερο compact από το περσινό μοντέλο και πιο παραγωγικός στον τομέα της απόδοσης.
Οι αλλαγές στον κινητήρα επέβαλαν και αλλαγές στο πλαίσιο. Το νέο GSX-R 750 του 2006 έχει ένα εξ ολοκλήρου καινούριο πλαίσιο, που διαφοροποιείται σχεδιαστικά από το περσινό.
Το GSX-R καταφέρνει να ισορροπήσει το χάσμα μεταξύ των Supersport 600 και 1000. Πιο πρακτικό και πιο κοντά στα ανθρώπινα δεδομένα, θα προκαλέσει συγκίνηση δίχως να τρομάξει. Ο ‘‘διαμαντένιος’’ κινητήρας έχει εγκλωβιστεί μέσα σε ένα υπέροχο πλαίσιο που αναρτάται σε αναρτήσεις κορυφαίας απόδοσης. Ο μύθος του GSX-R 750 συνεχίζεται και ελπίζουμε η Suzuki να φροντίσει να το διατηρεί πολλά χρόνια ακόμα…
Πλούσιο υλικό, στο τεύχος (21/06) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.