LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda CBR 125R ‘04

Αν νομίζετε ότι τα 125άρια είναι μία αρκετά…μικρή κατηγορία για εσάς, τότε δεν είστε οι…μόνοι! Και εμείς αυτό πιστεύαμε μέχρι το 2004 που κυκλοφόρησε το CBR 125R και ανέτρεψε μερικά κατεστημένα. Τώρα μάλιστα που το βρίσκετε μεταχειρισμένο με λιγότερο από 2.000 ευρώ, θεωρείστε το στάνταρ ευκαιρία.

 
Είπατε ότι σας φαίνεται μικρό; Για κοιτάξτε το λιγάκι καλύτερα! Ολόσωμο φέρινγκ και χυτές αλουμινένιες ζάντες, ξεχωριστή σέλα για οδηγό και συνεπιβάτη, αιχμηρή μάσκα με μεγάλο προβολέα, κοφτερή ουρά με λασπωτήρα και βάση πινακίδας που αφαιρούνται, ενώ διαθέτει και τιμόνι κλιπόν! Περιμετρικός και ατσάλινος ο σκελετός, μεγάλο μπροστινό δισκόφρενο με διέμβολη δαγκάνα αλλά και αλουμινένιους μαρσπιέδες. Κοντέρ το οποίο τελειώνει στα 200 (για να ψαρώνουν ορισμένοι) και στροφόμετρο στις 13.000 στροφές για το υγρόψυκτο μοτέρ. Και όλα αυτά για ένα street-άκι που καινούργιο δεν ξεπερνάει καλά-καλά τις 3.000 ευρώ!

Το CBR είναι τόσο λεπτό και ελαφρύ που μπορεί κυριολεκτικά να κινηθεί γρήγορα παντού. Η τελική του φτάνει τα 140 χιλιόμετρα, τα ψηλά κλιπόν διευκολύνουν στη πόλη χωρίς να «χάνουν» σε πιο…γρήγορους ρυθμούς, ενώ οι αναρτήσεις έχουν τη σκληρότητα που χρειάζεται. Άψογα επίσης χαρακτηρίζονται τα φρένα της Nissin. Δεν υπάρχει αμφιβολία, το CBR αποτελεί μία πρώτης τάξεως entry-level μοτοσικλέτα, καθώς σχεδιάστηκε για να τα κάνει όλα καλά. Μία μικροκαμωμένη, ολοκληρωμένη, φιλική, καθημερινή και οικονομική μοτοσικλέτα, η οποία παίρνει πίσω το χαμένο έδαφος όλων των μικρών, τετράχρονων μοτοσικλετών!

Ιστορικό:
Το μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004 και φυσικά συνεχίζει ακάθεκτο μέχρι σήμερα. Είναι μόλις 2 περίπου χρονών, οπότε μην περιμένετε και τρομακτικές αλλαγές εκτός φυσικά από τα χρώματα. Τότε κυκλοφόρησε σε μπλε-μαύρο και κόκκινο-μαύρο, πέρασε το 2005 στο κόκκινο-μαύρο-άσπρο, στο μαύρο-άσπρο και στο αγωνιστικό Repsol, ενώ φέτος κυκλοφορεί σε παραλλαγές των ανωτέρω αλλά και σε κίτρινο-μαύρο-άσπρο.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ