Το ρετρό σχεδίασης Bellissimo παραπέμπει σχεδιαστικά σε ιταλική vespa της δεκαετίας του `60 με τις φουσκωμένες πλαϊνές επιφάνειες της ουράς και την χαρακτηριστική τετράγωνη σχεδίαση στο εμπρός μέρος, που συμπληρώνονται ιδανικά από τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Θετικές εντυπώσεις προκαλεί η συναρμολόγηση του scooter της ολλανδικής εταιρίας, καθώς τα κενά ανάμεσα στις πλαστικές επιφάνειες είναι ελάχιστα. Ο μικρός αερόψυκτος κινητήρας των 124,6 κυβικών μπορεί να μην είναι φορτωμένος με σύγχρονη τεχνολογία, αλλά είναι πολύ οικονομικός, καθώς η κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε τα 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στη σύμπλεξη της μετάδοσης στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, αλλά στη συνέχεια επιταχύνει σταθερά μέχρι τα 70 χ.α.ω. και λίγο πιο αργά μέχρι τα 95 που είναι και η τελική του. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί μόνο για μικροπράγματα και απουσιάζει κάποιο ντουλαπάκι από την ποδιά, η οποία είναι επίπεδη και δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να τοποθετήσει μια αρκετά μεγάλη τσάντα.