Το πρώτο Varadero παρουσιάστηκε το 1999 και έκανε επιτυχία κυρίως για τρεις λόγους: έπειθε πως μπορούσε να κάνει τα πάντα, είχε όγκο και ήταν Honda! Το Varadero ήρθε την κατάλληλη εποχή, όταν ο κόσμος διψούσε για νέες ιδέες και για μεγάλες ταξιδιωτικές μοτοσικλέτες…
Ο δικύλινδρος κινητήρας του μεγάλου on-off της Honda διέθετε περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων 90 μοίρες και ο κάθε κύλινδρος διέθετε τέσσερις βαλβίδες και καρμπιρατέρ υποπίεσης της Keihin.
Τα φρένα εμπρός ήταν δύο δίσκοι 296 χιλ. και συνεργάζονταν με δαγκάνες 3 εμβόλων. Ο πίσω δίσκος είχε διάμετρο 256 χιλ. και ομοίως δαγκάνα τριών εμβόλων. Το σύστημα πέδησης ήταν συνεργαζόμενο για καλύτερη ισορροπία κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης. Το μέγιστο νούμερο απόδοσης στους 94 ίππους έφτανε στον πίσω τροχό ιδιαίτερα γραμμικά, κάτι που συνηγορούσε στη γενικότερη φιλική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας.
Αγορά: 7.100 €
Πώληση: 6.200 €
· Οι τιμές πώλησης είναι μέσες τιμές πώλησης από ιδιώτη σε ιδιώτη και από έμπορο σε ιδιώτη.
· Οι τιμές αγοράς αφορούν αγορά εμπόρου από ιδιώτη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας - 2Κ, 4Τ, 8βαλβ, υγρόψ.
Κυβισμός – 996
Ιπποδύναμη - 94/8.000
Ροπή - 10 /6.000
Συμπίεση - 9:1
Εκκίνηση – μίζα
Διαμ. x διαδρ. - 96 x 66
Μήκος - 2.295
Πλάτος – 925
Ύψος - 1.500
Μεταξόνιο - 1.560
Βάρος – 223
Ύψος σέλας – 838
Ελαστικά μπροστά - 110/80-19
Ελαστικά πίσω - 150/70-17
Φρένα μπροστά - 2Δ/296
Φρένα πίσω - Δ/256