LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Yamaha αποκαλύπτει!

Αποκαλύφθηκαν, λοιπόν, τα νέα μοντέλα που θα δούμε στις προσεχείς διεθνείς εκθέσεις από τη Yamaha. Σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο το νέο entry level street μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, YZF-R125 αλλά ούτε και το αναβιωμένο Tenere που όλοι περίμεναν καρτερικά!

 
YZF-R6
Η Yamaha φημίζεται για την υψηλή αίσθηση του ανταγωνισμού. Της αρέσει να αγωνίζεται λόγω του ότι κάτι τέτοιο, επιτρέπει την γρήγορη εξέλιξη της νέας τεχνολογίας η οποία θα περάσει άμεσα στον αναβάτη. Το νέο R6 αντικατοπτρίζει, θα λέγαμε, την τεχνολογία των αγώνων στον δρόμο, με νέο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, 129 ίππους στις 14.500 σ.α.λ., ανεστραμμένο πιρούνι και αρκετές βελτιώσεις στο γκάζι και τη ροπή.

YZF-R125
Το μικρό YZF ήρθε να χτυπήσει την πόρτα του ανταγωνισμού και με τον, ηλεκτρονικού ψεκασμού, 125άρη κινητήρα του ήρθε να τραβήξει πάνω του τα νεανικά βλέμματα. Μελετημένο και κατασκευασμένο από τους μηχανικούς που δημιούργησαν τα YZF-R1 και R6, το νέο “μικρό” έχει όλη την Moto GP διάθεση για να περάσει στο κοινό του. Χαρακτηριστικά του το αλουμινένιο ψαλίδι του, το μοντέρνο τελικό του και οι 15 ίπποι του!

XT660Z Tenere
Ζητήθηκε, συζητήθηκε, υλοποιήθηκε. Κάτι σαν τη πραγματοποίηση ευχής, αποτελεί το νέο Tenere της Yamaha. Πέρα από τα γνώριμα χαρακτηριστικά του XT, υπάρχουν όλα όσα θα έπρεπε να έχει το νέο Tenere. Επέστρεψε, λοιπόν, για να συντροφεύσει αρκετούς αναβάτες στις αναζητήσεις τους πέρα από την άσφαλτο.

WR250R
Το νέο, μεσαίου κυβισμού, enduro μοντέλο της Yamaha εξοπλισμένο με τις ικανότητες, την στιβαρότητα και τη δύναμη που χρειάζονται σε μία αποκλειστικά enduro ημέρα αλλά ακόμη ικανό να προσφέρει τα ίδια την επόμενη μέρα πηγαίνοντάς σας στη δουλειά.

WR250X
Τα WR-F και τα YZ-F supermoto μοντέλα της εταιρίας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από το νέο WR250X που δημιουργήθηκε για να προσφέρει διασκέδαση και ευελιξία στους δρόμους της πόλης. Διαθέτει έναν κινητήρα των 10.000 στροφών…, αλουμινένιο πλαίσιο και αγωνιστικές αναρτήσεις.

YBR125 Custom
Με το ρεζερβουάρ “δάκρυ” και αρκετό χρώμιο, η Yamaha γυρίζει τον κινητήρα του γνωστού μικρού street YBR125, μερικά χρόνια πιο πίσω και αναβιώνει custom εποχές. Οι χαλαρές βόλτες είναι ακόμη στο πρόγραμμα, πλέον με κινητήρα που πληροί τους κανονισμούς Euro3.

TT-R110E
Κανένας δεν μένει απ’ έξω από το… “αναβατικό” κοινό που θέλει να καλύψει η Yamaha. Ούτε, λοιπόν, και οι πιτσιρικάδες, αφού με το νέο TT-R110E έχουν και αυτοί την ευκαιρία να ζήσουν το όνειρό τους. Ο κινητήρας των 110 κυβικών εκατοστών είναι ημιαυτόματος, τεσσάρων σχέσεων και μίζα, ιδανικός για τους νεαρούς αναβάτες.

T-Max
Το 2001 που πρωτοκυκλοφόρησε το T-Max αποτέλεσε επανάσταση στον χώρο των scooter μεγάλου κυβισμού. Έρχεται πάλι, λοιπόν, το 2008 για να ανεβάσει τον ανταγωνισμό, σε ένα άλλο επίπεδο, με τον βελτιωμένο δικύλινδρο κινητήρα των 499 κυβικών εκατοστών, την ευελιξία του και την αξιοπιστία του στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και στη φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά του.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ