Όταν το DL 650 V-Strom εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το 2004, όλοι μιλούσαν για μια πρακτική μοτοσικλέτα, η οποία θα κάνει την διαφορά και θα εδραιωθεί στην κατηγορία της. Το μικρό V-Strom όχι μόνο επιβεβαίωσε τις αισιόδοξες προβλέψεις, αλλά πήρε και το θρόνο!
Το ελαφρύ πλαίσιο με την γρήγορη γεωμετρία, το εξαιρετικό μοτέρ με την άφθονη δύναμη και τη γραμμική λειτουργία, η σταθερότητα που παρουσιάζει και η δυνατότητα να ταξιδέψει με άνεση εντός και εκτός ασφάλτου είναι τα χαρακτηριστικά αυτά που του επιτρέπουν να παραμένει στην κορυφή ακόμη και σήμερα.
Αν και ο προσανατολισμός του είναι περισσότερο ασφάλτινος, το V-Strom μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις στο χώμα, εκεί, όμως, που θα διαπρέψει είναι σε σφιχτές επαρχιακές διαδρομές. Και στη πόλη, τέλος, δεν πρόκειται να ταλαιπωρήσει, καθώς το σωστό του ζύγισμα και η λειτουργία του μοτέρ, το οποίο προσφέρει άφθονη δύναμη από χαμηλά, θα κρύψουν με επιτυχία τον όγκο του.
Το 2006, το V-Strom άλλαξε για πρώτη φορά, αποκτώντας σύστημα ABS και κάποιες νέες ρυθμίσεις στο μοτέρ, ελέω Euro 3.