Η Kawasaki μας απέδειξε πως δεν απαιτούνται πολλά πράγματα και πομπώδεις αλλαγές για να καταφέρεις να αλλάξεις τον χαρακτήρα μιας μοτοσικλέτας. Το νέο Ζ διαθέτει ένα διαφορετικό ρόλου που αποτάσσει από πάνω του τα “κόμπλεξ” του μικρού αδερφού, και δείχνει το δικό του χαρακτήρα.
Για πρώτη φορά, λοιπόν, το μικρό Ζ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το μεγάλο 1000 στον περιφερειακό εξοπλισμό. Το συμβατικό πιρούνι αντικαταστάθηκε με αντεστραμμένο και το τελικό της εξαγωγής είναι ίδιο πλέον αισθητικά με του 1000 και όχι σαν του προηγούμενου μοντέλου.
Η αισθητική ταύτιση των δύο μοντέλων είναι σε τέτοιο βαθμό, που δύσκολα θα ξεχωρίσεις για το ποιο είναι ποιο. Η σχεδίαση των δύο μοντέλων είναι δεδομένη, κάτι που ενίσχυσε τα χαρακτηριστικά του Ζ 750, όπως και οι επόμενες αλλαγές που σκοπό είχαν το μοντέλο να μη μείνει στη σκιά του μεγάλου αδελφού, αλλά να σταθεί επάξια δίπλα του σαν μια παράλληλη πρόταση.
Η αισθητική του μικρού Ζ άλλαξε, έγινε περισσότερο επιθετικό και ποθητό. Φέτος, που μάλιστα η αισθητική τα 1000 είναι δεδομένη, το 750 εκτίναξε τις μετοχές του.
Τον ακριβώς αντίθετο δρόμο από αυτόν που ακολούθησαν οι σχεδιαστές του νέου Ζ ακολούθησαν οι τεχνικοί στην εξέλιξη του κινητήρα. Αισθητικά η μοτοσικλέτα αγρίεψε, ενώ όσο έχει να κάνει με τον κινητήρα, οι επιδόσεις περιορίστηκαν για μια λειτουργικότερη απόδοση.
Μάθετε περισσότερα για τις αλλαγές και τις επιδόσεις του Ζ 750, στο τεύχος (20/07) του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.