Μη σας ξεγελά η κλασική εμφάνιση αυτής της Harley Davidson. Κάτω από το “πετσί” και τα χρώμιά της κρύβεται τεχνολογία που πριν από μερικά χρόνια ήταν άγνωστη λέξη για τα μοντέλα από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Καιρός, λοιπόν για… απόλυτες επιδόσεις.
Για να είναι σε θέση να περάσει με επιτυχία τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3, χωρίς να χάσει σε απόδοση, ο χαρακτηριστικός, σε εμφάνιση Twin Cam, κινητήρας με τις δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και τους δύο αντικραδασμικούς άξονες, φέρει ουσιαστικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο του 2006. Η χωρητικότητα έχει αυξηθεί στα 1.584 από 1.450 κ. εκ., το σύστημα εξαγωγής και το φιλτροκούτι έχουν ανασχεδιαστεί και ο ψεκασμός φέρει νέα χαρτογράφηση.
Με Harley στη πόλη
Η συγκέντρωση των μαζών, χαμηλά και στο κέντρο, της μοτοσικλέτας οπλίζουν τον αναβάτη με θάρρος για να μπει με την Softail και στους δρόμους με κίνηση. Είναι πιο εύκολη στο χειρισμό της από ό,τι αρχικά προμηνύει, τουλάχιστον για όσους ξεπερνούν το 1,80. Απότομοι ελιγμοί όμως απαγορεύονται… δια ροπάλου, καθώς το βάρος της δεν αστειεύεται.
”Σπίτι” της ο ανοιχτός δρόμος
Όπως είναι φυσικό, τα πράγματα αλλάζουν εντυπωσιακά με το που βρεθείτε σε ανοιχτό δρόμο, αφού εκεί η Classic βρίσκεται στο στοιχείο της. Είναι φτιαγμένη για μικρά και μεγάλα ταξίδια και το δείχνει. Διατηρεί με άνεση ταχύτητες της τάξης των 120-140 χλμ./ ώρα κρατώντας αναβάτη και συνεπιβάτη ξεκούραστους.
Μάθετε περισσότερα για το νέο ψεκαστό μοντέλο της Harley Davidson στο τεύχος (24/07) Moto Τρίτη που κυκλοφορεί.