Πολλές είναι οι φήμες που προέρχονται από το στρατόπεδο της Buell και κάνουν λόγο για μια racing έκδοση του νέου V2 1125R με αναβαθμισμένα περιφερειακά και μεγαλύτερη ισχύ, κάτι που θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της εταιρείας στην νέα «υδρόψυκτη» εποχή της.
Οι αλλαγές στην έκδοση RR αναμένεται να αφορούν κυρίως στην απόδοση του κινητήρα και στις αναρτήσεις. Μια απόδοση της τάξεως των 150-155 ίππων (στον τροχό), είναι σύμφωνα με τους μηχανικούς της Rotax που κατασκευάζουν τον συγκεκριμένο υδρόψυκτο V2, εφικτή.
Ένα «πακέτο» αναρτήσεων προσανατολισμένο περισσότερο για χρήση στην πίστα είναι κάτι που σίγουρα θα συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό της RR έκδοσης, ενώ σε ότι αφορά στα φρένα, το πιθανότερο είναι να παραμείνει αυτούσια η διάταξη με το ZTL δισκόφρενο και την οκταπίστονη δαγκάνα, αφού αυτή έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στην RR αερόψυκτη έκδοση με την οποία έτρεξε ο Jeremy McWilliams πέρυσι.
Το fairing θα επεκταθεί και θα γίνει ολόσωμο προκειμένου να ανταποκρίνεται στις αυξημένες αεροδυναμικές απαιτήσεις, ενώ και η εξάτμιση θα υποστεί αλλαγές, στο "κυνήγι" της μεγαλύτερης ιπποδύναμης.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το πότε και σε ποσά κομμάτια θα παραχθεί το Buell 1125RR, αλλά το σίγουρο είναι πως η εταιρεία θα δοκιμάσει σε πρώτη φάση την αποτελεσματικότητα των νέων αυτών στοιχείων σε αγωνιστικό επίπεδο, αφού η δραστηριότητα της σε αυτό το πεδίο με την υδρόψυκτη 1125R, έχει ήδη αρχίσει στις Η.Π.Α.