LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εμείς ή εμείς και οι άλλοι;

Ποια είναι η θέση της μοτοσικλέτας και των μοτοσικλετιστών στην σημερινή Ελληνική κοινωνία; Αποτελούν μέρος της και εντάσσονται σε αυτήν, ή στο άκουσμα και μόνο αυτών των λέξεων προκαλούνται αντιδράσεις; Αν ναι, φέρουμε μερίδιο της ευθύνης για αυτή την κατάσταση;

 
Η αλήθεια είναι πως οι εποχές που το «μοτοσικλετιστής» αποτελούσε συνώνυμο του περιθωριακού και του εγκληματία έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η καλλιεργημένη από τα ΜΜΕ και τις «φθηνές» ταινίες του παρελθόντος φοβία για τις μοτοσικλέτες είναι παρελθόν και αμφότεροι οι Έλληνες αναβάτες αλλά και η «αντίπαλη» πλευρά έκαναν σημαντικά βήματα προόδου, αποδεχόμενοι ο ένας τον άλλον. Παρ’ όλα αυτά πιστεύετε ότι η αποδοχή των μοτοσικλετιστών είναι καθολική, ή εξακολουθεί η αγάπη και το πάθος μας για τα δίκυκλα να μας ορίζει ως μια ξεχωριστή κοινωνική ομάδα με ιδιαιτερότητες και δικούς της κώδικες επικοινωνίας;

 
  • kosta...

    Το άσχημο είναι πως ο μοτοσυκλετιστής αποτελεί μια απροστάτευτη, μειονότητα και σαν απροστάτευτη μειονότητα βαλώμαστε απο παντού.

     
  • micha...

    Τις μηχανές, και τα κάθε λογής τετράτροχα, τα οδηγούν δίποδα που πολλές φορές είναι και τετράποδα. Ο διαχωρισμός γίνεται στους τελευταίους και όχι στο μέσο μετακίνησης. Η οδήγηση είναι η προέκταση του χαρακτήρα μας. Αυτός που θα προσπαθήσει να σου φάει την σειρά στο φανάρι, θα το κάνει και στην ουρά σε μια τράπεζα. Είμαστε πολλά χρόνια πίσω σε νοοτροπία αλλά οφείλω να παραδεχτώ οτι έχουν γίνει σηνατικότατα βήματα από την παρακμή του 80-90. Εγώ σύντομα θα αγοράσω μοτοσυκλέτα 50% απο ανάγκη και 50% από αγάπη, και θα οδηγώ με τον ίδιο χαρακτήρα που έχω και σαν πεζός αλλά και σαν οδηγός. Δεν βρίσκω τον λόγο να αλλάξω συμπεριφορά. Άρα το θέμα είναι καθαρά νοοτροπίας, παιδείας και χαρακτήρα.

     
  • micha...

    Τις μηχανές, και τα κάθε λογής τετράτροχα, τα οδηγούν δίποδα που πολλές φορές είναι και τετράποδα. Ο διαχωρισμός γίνεται στους τελευταίους και όχι στο μέσο μετακίνησης. Η οδήγηση είναι η προέκταση του χαρακτήρα μας. Αυτός που θα προσπαθήσει να σου φάει την σειρά στο φανάρι, θα το κάνει και στην ουρά σε μια τράπεζα. Είμαστε πολλά χρόνια πίσω σε νοοτροπία αλλά οφείλω να παραδεχτώ οτι έχουν γίνει σηνατικότατα βήματα από την παρακμή του 80-90. Εγώ σύντομα θα αγοράσω μοτοσυκλέτα 50% απο ανάγκη και 50% από αγάπη, και θα οδηγώ με τον ίδιο χαρακτήρα που έχω και σαν πεζός αλλά και σαν οδηγός. Δεν βρίσκω τον λόγο να αλλάξω συμπεριφορά. Άρα το θέμα είναι καθαρά νοοτροπίας, παιδείας και χαρακτήρα.

     
  • Gback...

    Δυστυχως δεν μπορουμε να αλαξουμε τον τροπο που λειτουργει το κρατος και τις ηλιθιες συνυθιες των καγκουροαναβατων-ασχετων οδιγων ΙΧ. εμεις μονο ,ατομικα ο καθενας, μπορουμε να καλυτερεψουμε τα πραματα για τον εαυτο μας.λιγο ο ενας λιγο ο αλλος λιγο και ο επομενος και παει λεγοντας κατι θα γινει. οδηγουμε με τον καταληλο εξοπλισμο,κρανος μπουφαν,παντελονι(για οσους δε βολευει η στολη).μοτοσικλετα με ολα τα φωτα τις στι μαμα θεση τους και ολα σε λειτουργεια (οταν ειναι απαραιτητο),πινακιδα στιν μαμα θεση τις,ανθρωπινη εξατμιση.και φυσικα οχι σουζες,μπατιλικια,σφηνες και αλλες βλακιες και τα ματια μας στο δρομο οχι στο μπουτι τις γκομενας στο διπλα αυτοκινητο(τιν εχω πατησει). αυτα ειναι λιγα πραματα και πιστευω ο καθενας μπορει να τα τηρει. παντα υγεια και παντα ορθιοι παιδες

     
  • ninte...

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΣΟ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ. ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΑ. ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ(ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ).ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΤΟΤΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠ ΑΡΙΘΜΟΝ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΚ.(ΜΕ ΕΞΑΡΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ) ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ Μ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ.ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΥΟ Κ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ.ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Μ ΕΧΕΙ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΑΣΚΟΠΟ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ Κ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ Κ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΤΕ ΠΑΠΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΑΠΛΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΤΕ ΜΙΑ SUPERSPORT ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΒΟΛΤΕΣ Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΠΙΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ,ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ ΕΧΕΙ Ν ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΙ.

     
  • kklon...

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ . Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ . ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ. Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΣΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Ι.Χ. ΚΑΙ Η "ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ" ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΩΝ . ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΣΥΣΤΥΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΛΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΜΟΤΟ ΠΛΕΟΝ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ GADGET ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΗYUNDAI. ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ Η ΜΟΤΟ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ. ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΜΟΤΟ ΕΙΝΑΙ 6 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΑΜΕ Ι.Χ. ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΗ ΑΥΤΗ ΖΩΗ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΟΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΕΥΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΑΠΟΜΙΖΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΝΟΝΩΝΤΑΙ ΣΤΟ Ι.Χ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΤΡΥΠΙΕΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΛΑΔΩΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΑΡΖΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΗΤΕΙΕΣ . ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ . ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ , KOTITIS

     
  • angel...

    Ποια είναι η θέση της μοτοσικλέτας και των μοτοσικλετιστών στην σημερινή Ελληνική κοινωνία; Αποτελούν μέρος της και εντάσσονται σε αυτήν, ή στο άκουσμα και μόνο αυτών των λέξεων προκαλούνται αντιδράσεις; Αν ναι, φέρουμε μερίδιο της ευθύνης για αυτή την κατάσταση; Μήπως η ερωτηση ειναι παγίδα δικανικη αλλα μαντείου δελφων;; Προερχομενη απο σοβαρα ανθρωπακια των καλυπτομενων πισω απο τα μοντερνα SUV, και που αηδιαζουν βλεποντας ενα παπι μπροστατους, να τους κοβη το δρόμο;; Φυσικα και αποτελουν και μερος της και εντασσονται σαυτην, και μαλιστα με επιβραβευσεις και οφικια εαν θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΣΤΟΥς ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΥς, ΔΙΟΤΙ ΣΥΝΤΙΝΟΥΝ, α- στην αποσυμφορηση στο θεατρο του παραλογου των αθηναικων δρομων, β-στην φοβερη και συμαντικη μειωση της μολυνσης του περιβαλοντος λογω λιγων κυβικων και βαρους, αυτα!!!! Και στην μειωση της εξαγωγης λογω φθινοτερων τιμων Ευρώ, απο τήν χωρα.ΑΡΑ--- Οι αντιδρασεις οποιες και αν προκαλουνται, αυτοματως πρεπει να αποροφωνται απο ολους τους μη συμβαλομενους στα ανωτερω οφελειματα που παρεχονται απο τους Μηχανοβιους προς αυτους απλοχερα...και στο κατω κατω της γραφής δεν δικαιουνται σαν πολιτες ισης κατηγοριας να κυκλοφορουν στους δρομους της πατριδος τους. Μεριδιο δε ευθυνης μαλλον φερουν τα τετρακινητα για την κατασταση που επικρατει, και λογω ο γ κ ο υ!!!! Άγγελος.

     
  • mvago...

    ΤΕΤΑΡΤΗ 3Ο ΙΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΗΤΑΝ ΕΧΘΕΣ. 50ΑΡΗΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΚΡΑΝΟΣ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΧΡΟΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΛΛΑ ΝΟΙΩΘΩ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!! ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΑΤΡΑΚΙΟ ΚΥΝΗΓΑΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ. ΑΦΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΟΛΟΙ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΤΣΙΝΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟ. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΑΘΕ ΚΑΤΙ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ. ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΠΑΤΣΟΝΙ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΦΟΡΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ 700Ε

     
  • ilvic...

    Η ιεραρχία στην Ελλάδα είναι η εξής: νταλίκα-λεωφορείο/πούλμαν-SUV-αυτοκίνητο-μηχανάκι και τελευταίος και καταιδρωμένος ο πεζός... Οι δικυκλιστές, ιδιαίτερα αυτοί με τα μικρά (παπιά, κ.λ.π.) κάνουν πράγματι ανοησίες, σφήνες και άλλα. Πιστεύω, κρίνοντας από τον εαυτό μου, ότι όποιος μπει στη διαδικασία να πάρει μια μεγάλη μηχανή, εκ των πραγμάτων είναι αναγκασμένος να αντιμετωπίσει ζητήματα ασφάλειας, δηλαδή ατομικό εξοπλισμό και οδική συμπεριφορά με κάποια σοβαρότητα. Όσα λάθη κι αν κάνει ένας δικυκλιστής δεν είναι το ίδιο επικύνδυνος με έναν οδηγό τετράτροχου. Η καλύτερη, σε γενικές γραμμές, στόφα των δικυκλιστών φαίνεται από την αλληλεγγύη τους, όπως είπε και ο kosta, κάτι που δεν συμβαίνει με τους άλλους οδηγούς που κοιτάνε να φάνε ο ένας τον άλλο. Ο Έλληνας μισεί αυτόν που μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα από αυτόν γι αυτό εμείς είμαστε συνειδητός στόχος. Ας δοκιμάσουν όλοι αυτοί οι ψευτόμαγκες και συμπλεγματικοί με τα αυτοκίνητα να οδηγήσουν μια μηχανή σε εθνική ή αττική οδό, έστω με 60 χλμ. για να τα κάνουν πάνω τους και να καταλάβουν πόσο ευάλωτοι είμαστε και ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο στο δίκυκλο (π.χ. φρενάρισα και στροφή). Προσοχή στους δρόμους, παιδιά!

     
  • nikos...

    Οδηγω μοτοσυκλετα 25 χρονια,Τα τελευταια χρονια αρχισα να ντρεπομαι να αυτοαποκαλουμαι μοτοσυκλετιστης με οτι βλεπω...οδηγω μονο για τα απαραιτητα εντος πολης..κι οποτε θελω να παω βολτα παω μονος μου απο κει που θα με δουνε οι λιγοτεροι..Οταν προκειται για ταξιδι με συνοδοιπορο παω πλεον μονο με αυτοκινητο..οι δρομοι ασφυκτιουνε επισης τελευταια απο μηχανοκινητα αλλα κι απο αδεσποτα καθε λογης ζωων και οφειλω να σκεφτομαι την ασφαλεια του αλλου,οσο ακομα εχω υπομονη.

     
  • otigi...

    Καλα τα λετε ολοι και δεν θα διαφωνησω σε κατι,αλλα πρεπει να αλαξουμε και εμεις την συμπεριφορα μας ,πρωτα σαν ανθρωποι και μετα σαν αναβατες.Δηλαδη αν σταματησουμε τις σφινες, τις σουζες ,τον θορυβο,την μακγια ,το διαφορετικο κομπλεξ που υπαρχει σε ολες τις κατηγοριες δυκικλων ( ο καταλογος δεν σταματα εδω) και σταματησουμε να κανουμε αυτα που μας ενοχλουν οταν τα κανουν οι "αλλοι" ισως αρχησει ο κοσμος γυρομας να μας βλεπει διαφορετικα.Σας ευχαριστω για την ωρα σας και προσοχη εκει εξω!!!

     
  • chris...

    ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ. ΖΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΕΝΩ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 100 ΜΕΤΡΩΝ(ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ). ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΜΕ ΥΦΟΣ ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ ΟΤΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΙΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟ. ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΣΕ ΤΙ ΔΥΤΙΚΗ-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΝΤΑΛΙΚΕΡΙΔΩΝ, ΤΑΡΙΦΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ Ι.Χ. ΔΩΝ. ΕΔΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΤΟ ΠΩΣ ΝΤΥΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.

     
  • petro...

    Το 50% των μοτοσικλετιστών είναι καθημερινοί άνθρωποι που χρησιμοποιούν τη μηχανή σαν εργαλείο εξυπηρέτησης φορούν το κράνος τους ,πληρώνουν την ασφάλεια τους ,δεν τους ενδιαφέρουν οι σούζες και τα μπατηλίκια ,και είναι αποδεκτοί από το κοινωνικό σύνολο . Ένα 10% εργαζόμενα παιδιά ντιλίβερι που τρέχουν ανασφάλιστοι ,με βροχές και χιόνια για να μας φέρουν ζεστή την πίτσα μας . Ένα 15% είναι οι κλασικοί Ελληνάρες 40-45 επιδειξίες που χωρίς καμιά επαφή με την μοτοσικλέτα απλά επειδή τα κονόμησαν κάπως έχουν κατεβάσει τα κτήνη στο δρόμο σημειωτέων είναι ντυμένοι με κουστούμι γραβάτα και σκαρπίνι και πάντα χωρίς κράνος γιατί πάμε meeting και ιδρωμένο μαλλί δε λέει , άμα τους δεις λες κρίμα τη μηχανή . Και βέβαια ένα 25% κάκγουρες βέροι, παπάκι με μπουρί εξάτμιση, Εντουράκι χωρίς πινακίδα extra σηκωμένο με μαλλί καρφάκι και πάμε μόνο σούζα ή με παντηλίκια, αν κάποιος οδηγός δεν είναι στοιχεισμένος στην ουρά για να μας επιτρέπει να περνάμε με 120χιλ/ώρα ανάμεσα ,τον βρίζουμε χυδαία και (το έχω δει ) του κλωτσάμε τον καθρέφτη όπου σπάει ,είναι αυτό το είδος που συχνάζει σε κάθε πλατεία της πόλης κάτω από φροντιστήρια και όπου αλλού μπορεί να κάνει επίδειξη σε 16/χρονες. Όλοι εμείς οι μοτοσικλετιστές καθορίζουμε με την στάση μας και την συμπεριφορά μας το πώς μας βλέπει η κοινωνία Παιδιά σοβαρότητα ηρεμία, κράνος όχι σφήνες και θα δείτε πως θα αλλάξουν σιγά σιγά τα πράγματα.

     
  • kouka...

    Ολοι ειναι επαγγελματιες οδηγοι και εχουν το διπλωμα απο το στρατο να ξαναδωσουν ΤΩΡΑ,,,,, Φονιαδες των δρομων.....

     
  • kosta...

    Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια διαφορετική στάση ανάμεσα στο μοτοσυκλετιστή και τον αυτοκινητιστή.Αυτό βέβαια συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει η αντίστοιχη παιδεία για τον σεβασμό του άλλου συνανθρώπου μας ο οποίος είναι πιό ευάλωτος και τρωτός επάνω σε 2 τροχούς.Το ότι είμαστε μια ξεχωριστή ομάδα με δικούς μας κώδικες επικοινωνίας φαίνεται από τον τρόπο που αντιδρούμε όταν βλέπουμε κάποιον άλλο μοτοσυκλετιστή και τον χαιρετούμε ή του δίνουμε προτεραιότητα καθώς μας προσπερνάει και δεν του κόβουμε τον δρόμο ή πονάμε καθώς βλέπουμε κάποιο ατύχημα και προστρέχουμε σε βοήθειά του γιατί κάποιος με 4 τροχούς τον άφησε αβοήθητο.Βέβαια η αποδοχή ως κάποιος να είναι σωστός μοτοσυκλετιστής φαίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο οδηγεί οταν πάει κάποιο ταξίδι το πως ντύνεται τόσο ο ίδιος όσο και ο συνεπιβάτης του.Καλά ταξίδια σε όλους τους μοτοσυκλετιστές και προσοχή σε όλους τους αυτοκινητηστές που αλλάζουν κατεύθυνση κυκλοφορίας χωρίς φλάς(το οποίο προειδοποιεί τον πίσω και δεν τον υποχρεώνει να κόψει την πορεία του)σε Εθνική Οδό και οχι μόνο και τα φώτα πάντα αναμμένα και τις δυνάμεις της αντίληψεις για το απρόοπτο σε εγρήγορση

     
  • borde...

    Παιδια μενω μονιμα στην κρητη,οδηγω κ εγω μοτο,θελω να πιστευω ωριμα.Εδω για τη διαμορφωση της κοινης γνωμης σχετικα με τις μοτο φερουμε τεαστια ευθυνη οι ιδιοι οι μοτοσυκλετιστες. κανενα παπι με πινακιδα,ολα με τουμπανο εξατμιση.κ οσοι οδηγουν vara κ gs διχως κρανος για να τους βλεπουν.Μεγαλο το χαλι μας παιδια.φταιμε κ εμεις για οτι μας προσαπτει ο κοσμος καμια φορα.

     
  • makne...

    Ας μην γελιομαστε, το μηχανακι στην ελλαδα ειναι ακομα χαμηλα στην ιεραρχια του δρομου.οι ταριφες (οχι ολοι, λιγοι οι κακοι,αλλα τους περνει ολους η μπαλλα) παντα πρωτοι,το καπη εξουσια(40 χρονια οδηγοι) και τελος αυτοι που ακομα λενε "ελα ρε, μηχανακι ειναι και σταματαει". αυτα ειναι τα μυαλα μας. ολοι εχουν δικιο εκτος της μηχανης. (οχι οτι οσοι οδηγουν μηχανη ειναι και τα καλυτερα ατομα,να το πουμε και αυτο) οσοι δεν καβαλησαν ποτε μηχανη,δεν θα καταλαβουν ποτε πως αντιμετοπιζομαστε απο αυτους. και κατι αλλο, αν κηκλοφορουσαν περισοτερα μηχανακια και λιγοτερα αμαξια,ολα θα ηταν λιγο καλυτερα στις μεγαλουπολης( ρυπανση,μποτιλιαρισμα) MT-03

     
  • nkria...

    ΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΤΕΘΕΙ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΛΕΓΟΝ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΔΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΛΕΣ Κ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ. ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΓΟΡΑΖΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ ΑΠΟ ΕΚΕΙ Κ ΠΕΡΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ, ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ Κ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ Η ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΘΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ...ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ Ο ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ??

     
  • mbreg...

    Πιστεύω ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός όσον αφορά τους μοτοσυκλετιστές από τους υπόλοιπους οδηγούς σε θέματα συμπεριφοράς στους δρόμους. Είμαστε πολλά χρόνια πίσω ακόμη από τους Ευρωπαίους και φαίνεται εύκολα όταν κάποιος ταξιδέψει εκτός συνόρων. Είμαι 15 χρόνια μοτοσυκλετιστής, με ενοχλούν οι φιγουρατζίδες με τις μεγάλες μηχανές και οι τύποι με τα τζιπ που νομίζουν πως τους <<ανήκει>> ο δρόμος. Ευχαριστώ

     
  • kosta...

    το πετρελαιο στα 150 δολαρια, και καποιοι επιμενουν στα τεραστια SUV. Αυτοι ειναι ψευτομαγκες δεν εχουν να φανε αλλα εχουν τεραστια 4Χ4. see you in 200 mark.

     
  • parat...

    το τελευταιο καιρο επανω στη μηχανη νιωθω σαν στοχος ,σαν να κανουν μαθηματα στους οδηγους αυτοκινητων πως να μας εξουδετερωσουν.και μη ξεχναμε οταν ταξιδευουμε να φοραμε και κανα καθρεφτη δε σωνεσαι με 0,001 του χλμ που νομιζεις οτι θα πας πιο γρηγορα ασε που εισαι και επικινδυνος για ολους!!!!

     
  • panko...

    Οι δρόμοι είναι φτιαγμένοι με τη λογική τού τετράτροχου: Τα όρια ταχύτητας, οι λωρίδες κυκλοφορίας κλπ, υπακούουν στη λογική τού τετράτροχου μεταφορικού μέσου. Σ αυτό το χώρο ο μοτοσικλεττιστής δείχνει αντικειμενικά σαν "εισβολέας". Η ευελιξία, η ανάπτυξη καλύτερων συγκριτικά επιταχύνσεων, το συνακόλουθο αίσθημα αποδέσμευσης απ τούς περιορισμούς των τετράτροχων καί το ευάλωτο τού μέσου δεν αποτελούν το καλύτερο κοκτέιλ γι αυτό πού αποκαλούμε μετακίνηση, γιά να μην αναφερθώ σε σπορ. Να θυμίσω πως δεν επιτρέπεται η οδήγηση ούτε πάνω σε καμμία διαχωριστική γραμμή, ούτε παράλληλα με άλλο όχημα μέσα στην ίδια λωρίδα. Εξ άλλου οι λωρίδες κυκλοφορίας έχουν πλάτος μεγάλο, όχι μόνο γιατί εξυπηρετούν οχήματα διαφορετικών διαστάσεων, αλλά καί γιά να επιτρέπουν σχετική ελευθερία κίνησης στον κινούμενο σ αυτές. Αναγκαστικά, λοιπόν, το μπαλάκι πέφτει πάλι στον μοτοσικλεττιστή

     
  • xdrea...

    Ο μοτοσικλετιστής ήταν είναι και θα είναι πάντα στην πρώτη γραμμή υπαιτιότητας οποιουδήποτε συμβάντος και να γίνει. Η αναγκαστική χρήση του απλού κόσμου, ενός δίκυκλου δεν σημαίνει ότι η κοινωνία μας έχει αποδεχθεί τον μοτοσικλετιστή ως μέρος του κοινωνικού συνόλου. Πάντα αυτός που φαινομικά ευθήνεται είναι ο μοτοσικλετιστής και αυτό γιατί πάντα κοιτάμε τους άλλους, ποτέ δεν κάνουμε αυτοκριτική και όλοι προσαρμοζόμαστε σε αυτό που έχουμε. Όλοι θέλουμε να έχουμε ένα δίκυκλο για να μετακινόυμαστε αλλά ποτέ δεν τα υπολογίζουμε όταν κινούμαστε με αυτοκίνητο. Σαφώς υπάρχουν και δικυκλιστές με...περισσότερο ταπεραμέντο απο το σύνολο, αυτό όμως δεν μπορεί να χαρακτηρίζει το σύνολο. Σίγουρα η κατάσταση είναι πολύ καλύτερα απο το παρελθόν αλλά απέχει και πολύ απο το παρόν άλλων χωρών.

     
  • lamda...

    ειδικά εδώ στην ελλάδα το να είσαι μοτοσικλετιστής δεν είναι τόσο απλό! υπάρχουν πολλοί λόγοι "γιαυτο"... ξεφεύγω λιγάκι από το θέμα νομίζω αλλα θέλω να διαβαστεί και αυτό... καλά δίνεις τα λεφτάκια σου για μια μοτοσικλέτα η οποια έχει 10000... δεν σταματας εκεί όμως... επειδή λίγοι το κάνουν αυτό ειδικά με supersport θέλεις μπότες παντελόνι μπουφάν κράνος γάντια... λίγοι το κάνουν αυτό... ειδικά εδώ στην ελλάδα βάζουν μεγάλους φόρους... αντί να βάζουν και έκπτωση... έχει γεμίσει η αγορά με επικίνδυνα κράνη... για να μην κουράζω το κράτος δεν θέλει..... μην συνεχίσω με μπάρες κλπ κλπ.... καλά χλμ σε όλους....

     
  • kosta...

    Οσο συνεχίζονται διοργανώσεις τύπου Πανελλήνιας συγκέντρωσης στη Θάσο με τα θύματα στα πρωτοσέλιδα, ο κόσμος θα γνωρίζει τον κάγκουρα μοτοσικλετιστή. Αυτόν που έχει σκοπό την επίδειξη και τη μαγκιά. Αμα όλοι οι άλλοι δεν απομονώσουν αυτούς τους στερημένους, τότε για να γυρίσει ο ήλιος θα έχει δουλειά πολύ. Χαίρομαι που μεμονωμένοι σοβαροί σύλλογοι, μακριά απο εντυπωσιακές λεζάντες παράγουν έργο που βιώνει και απολαμβάνει η κοινωνία. Τους αποδέχεται και τους αναδεικνύει ως παράδειγμα για την προστασία του περιβάλλοντος, για την ανιδιοτελή προσφορά (βλ.τράπεζες αίματος), για την προαγωγή της ομαδικότητας .

     
  • ionas...

    mas vriskete apolita simfonoys.einai epoxi gia 2troxoys.oikonomia kai exipiretisi!einai to apolito ergalio.odigodas vevea me asfalia kai prosoxi.kala xiliometra se oloys toys dikiklistes filoys.

     
  • yiann...

    Οι μόνοι που δεν έχουν αλλάξει ακόμα συμπεριφορά είναι οι αστυνομικοί που σταματάνε τους μοτοσυκλετιστές απλά για έλεγχο την ώρα που περνάν αυτοκίνητά και ο οδηγός δεν φοράει ζώνη,μιλάει στο κινητό κτλ.

     
  • vag_b...

    Η αλήθεια είναι ότι αυτοί που κάποτε έβριζαν τους μοτοσυκλετιστές κάποτε θα κάνουν σαν τρελοί για να έχουν μια μηχανή, λόγω της πρακτικότητας της μέσα στην πόλη και της μεγαλύτερης οικονομίας (από όλες τις πλευρές). Πρωσωπικά δεν είμαι κάτοχος μηχανής αλλά τις πάω πολύ και στο μέλλον θα αγοράσω μία. Αυτό που δεν πάω είναι κάτι άμυαλους που τρέχουν με κάτι παπιά χωρίς κράνος, με σβηστά φώτα το βράδυ, κάνοντας σούζες, παραβιάζοντας στοπ και έχουν εξατμίσεις με τέτοιο ήχο που ούτε τα motogp δεν έχουν δήθεν για ψευτομαγκιά και τους τρέχουν στα νοσοκομεία και λένε ότι οι μηχανές είναι επικίνδυνες. Ας δούνε τα βαθύτερα αίτια πρώτα...

     
  • kouko...

    Η Αθηνα θα ηταν πολυ πιο ανθρωπινη αν αντι για 5μετρα αυτοκινητα, υπηρχαν πιο πολλες μηχανες. Ο καιρος της Ελλαδας το επιτρεπει.

     
  • psifi...

    Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, και θα συμπληρώσω, οτι εκτός απο την ευκολία στην μετακίνηση, υπαρχει η τεράστια οικονομία συντήρησης, και μικρή περιβαλοντολογική ρύπανση που προέρχεται Α) απο τους μικρότερους κινητήρες β) απο την ταχύτητα μετακίνησης στην πόλη (μία ώρα με αυτοκίνητο, 15-20 λεπτά με το μηχανάκι) Γ) απο τις προδιαγραφές euro 2-3 που ισχύουν και στα μηχανάκια. Ενα scooter πόλης αντί του αυτοκινήτου (125-150 κυβικά) κάνει απόσβεση σε 16 μήνες περίπου με καθημερινή Χρήση.

     
  • y_pri...

    Δυστυχώς μερικοί από εμάς προκαλούν με τον τρόπο που οδηγούν. Είναι κρίμα κάποια άτομα να αμαυρώνουν την εικόνα της μοτοσικλέτας. Το καγκουριλίκι δεν έιναι μαγκιά, οι εξατμίσεις που ξεσηκώνουν τρία οικοδομικά τετράγωνα μεσα στα μαύρα μεσάνυχτα επίσης. Έχουμε διακαιώματα και καλό ειναι να τα διεκδικούμε, αλλά ας φροντίσουμε ώστε να διορθώσουμε πρώτα τα δικά μας κακώς κέιμενα.

     
  • kalli...

    akoma merika kanalia kai efimerides, otan ginei kapoia listeia h kapoio egklhma, tonizoun pos xrismopoih8hke mhxanh gia ayto. To idio kai me ta atyxhmata. sxedon panta ftaiei o motosikletistis, pote ta aytokinita, env lene oti oi mixanes einai epikindines, les kai ta ytokinita den einai

     
    • Mototriti

      Απάντηση: b> Παρακαλούμε πολύ, για να είναι εύκολη η ανάγνωση των μηνυμάτων σας, να μην χρησιμοποιείτε "greeklish" και οι απόψεις σας να γράφονται στα Ελληνικά. Ακολουθεί μετατροπή της απάντησης από τον φίλο μας, στα Ελληνικά: «Ακόμα μερικά κανάλια και εφημερίδες, όταν γίνει κάποια ληστεία ή κάποιο έγκλημα, τονίζουν πως χρησιμοποιήθηκε μηχανή για αυτό. Το ίδιο και με τα ατυχήματα. Σχεδόν πάντα φταίει ο μοτοσικλετιστής, ποτέ τα αυτοκίνητα, ενώ λένε ότι οι μηχανές είναι επικίνδυνες, λες και τα αυτοκίνητα δεν είναι.»

       
  • parfa...

    Υπαρχουν δύο είδη μοτοσικλετιστών στην Ελλάδα. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις μηχανές για να εξυπηρετηθούν και αυτοί που καβαλάνε επειδή το θέλουν πραγματικά και αποτελεί μια συνειδητή επιλογή τους. Άποψη μου έιναι πως η πρωτη ομάδα μοτοσικλετιστών είναι αυτή που συνέβαλε ώστε να αλλάξει η άποψη της κοινωνίας. Από την στιγμή που ο κόσμος αντιλήφθηκε το όφελος απο την χρήση της μοτοσικλέτας, όλο και περισσότεροι άσχετοι με το αντικείμενο αγόρασαν από ενα scooterακι, παπί, εντουράκι και ξεκίνησαν να κινούνται καθημερινά με αυτό. Αφότου η μοτοσικλέτα μπήκε στα νοικοκυριά, η εικόνα της εξωραϊστηκε. Η συμβολή των μοτοσικλετιστών κατα συνείδηση ας πούμε, ήταν μόνο το γεγονός ότι οργανώθηκαν, συσπειρώθηκαν σε λέσχες και παρέες και την έψαξαν λίγο περισσότερο. Βοήθησε και ο ειδικός τύπος σε αυτό και ξαφνικα συνειδητοποίησαν ότι μοτοσικλέτα δεν είναι μόνο σούζες και "αλητεία" αλλά κάτι πολύ περισσότερο από όλα αυτά. Εν ολίγοις οι Έλληνες μοτοσικλετιστές απέκτησαν παιδεία και αυτό φάινεται. Δεν πιστέυω ότι σήμερα τίθεται θέμα ραστισμού απέναντι στους μοτοσικλετιστές, ίσα-ίσα οι μηχανές προβάλονται περισσότερο από ποτέ ως σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης, ενώ "πουλάει" πολύ και το life style του μηχανόβιου.

     

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ