Πόσο πιο «γρήγορος» μπορεί να γίνει ένας αναβάτης αποκτώντας ένα τελευταίας γενιάς supersport μοντέλο; Θα πάει περισσότερα ταξίδια αυτός που αγοράζει ένα full extra on-off; Η κατοχή ενός SM αρκεί για να σε μετατρέψει σε άσσο της πλαγιολίσθησης; Αγριεύουν όσοι καβαλάνε street-fighter;
Τελικά αγοράζουμε βάση των αναγκών μας ή βάση ενός συγκεκριμένου μοτοσικλετιστικού life style που μας εκφράζει; Αποκτώντας μια μοτοσικλέτα, «αγοράζουμε» παράλληλα και τον κώδικα συμπεριφοράς των αναβατών της κατηγορίας;
Εν ολίγοις τι μετράει περισσότερο; Αυτό που φαίνεται και που πολλές φορές είναι αποτέλεσμα γενικότερης επιτήδευσης ή αυτό που πραγματικά είμαστε στον μοτοσικλετιστικό μας βίο;
Eίμαστε καταναλωτικοί, γουστάρουμε να μας κοιτάζουν ,μας φτιάχνει τη διάθεση το νέο γυαλιστερό μηχανάκι μας φετινό μοντέλο ,γουστάρουμε την συζήτηση στην καφετέρια για τα 2 επιπλέον άλογα που βγάζει το νέο μοντέλο καθώς και πως έχει επηρεάσει το φρενάρισμα η 0,5 χιλιοστά μεγαλύτερη δισκόπλακα, βέβαια και εσείς τα περιοδικά βάζετε το χεράκι σας γιατί και ‘σεις είστε μέρος του παιγνιδιού.(με την καλή έννοια –όχι πάντα).Το 90% δεν μπορούμε να πηγαίνουμε με γόνατο που ξύνει το δρόμο άσχετα που έχουμε γυαλιστερό Super Bike 1000cc ,ούτε πάμε εκδρομές εκτός πόλης 2 φορές το μήνα απλά γιατί δεν μας αφήνει η γυναίκα μας ή γιατί η νέα φίλη μας φοβάται να ανέβει και να πηγαίνεις πάνω από 60χιλ.Το 10% που αγοράζει συνειδητά αυτό που χρειάζεται και το αξιοποιεί κατάλληλα είναι αυτό που τραβάει εμάς τους υπόλοιπους και τα χώνουμε κανονικά. Γιατί ζούμε όλοι με την προσδοκία να τα κάνουμε και εμείς αλλά δεν πάμε ποτέ σε μια σχολή οδήγησης να μάθουμε πως γίνετε, δεν πάμε σε μια λέσχη να πάμε ένα ωραίο οργανωμένο ταξίδι .Τι ψάχνεις ? Κάντε καμιά καμπάνια να πάνε όλοι σε σχολές-να γραφτούν σε λέσχες να ανέβει το επίπεδο να κινηθεί και η ευρύτερη αγορά περιφερικών ,ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ-ΠΑΙΓΝΙΔΙ-Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ
Η οδική συμπεριφορά του κάθε οδηγού έχει να κάνει με την παιδεία και τις εμπειρίες του.Το ποιο σημαντικό είναι η γνώση των δυνατοτήτων μας και των δυνατοτητων της μοτοσυκλέτας.Για παράδειγμα η κατοχή ενός supersport 200 hp δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι μπορείς να τα βγάλεις όλα στον δρόμο.Πολλές φορές η αγορά μίας μοτοσυκλέτας αποτελεί την εκπλήρωση ενός ονείρου το οποίο δεν αντιστοιχεί στις πραγματικές μας ανάγκες. Είμαι κάτοχος ενός μεγάλου ONN-OFF το οποίο είναι κατάλληλο για ταξίδια όμως εγώ δεν έχω τον ελεύθερο χρόνο για να ταξιδεύω συχνά.Η πραγματικη χρήση της μοτοσυκλετας μου κατά 90% δεν αντιστοιχεί με τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα της.Λόγω του ότι μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια έχω επιλέξει μια μοτοσυκλέτα με φουλ τουριστικές δυνατότητες που το στιλ της με εκφράζει και ας μην μπορώ να ταξιδέυω συχνά.
Άν την χρωστάς ή γενικά δεν έχεις λεφτά και απλός ίσα που κατάφερες να την αγοράσεις, τότε αυτό που θα συμβεί είναι, να την οδηγάς σα τη κότα με αποτέλασμα να σε βλέπουν τα παπάκια και να σε λυπούνται. Άν έχεις λεφτά και να τη συντηρείς και να τη φτιάξεις και γενικά δεν σε νοιάζει ότι κι άν πάθει, τότε θα γίνεις αστέρι στην οδήγηση, επειδή: α) αν έχεις αυτά τα κριτήρια και δεν φοβάσαι τότε με την εξάσκηση θα βελτιωθείς πολύ και β) αν εχεις αυτά τα κριτήρια αλλά φοβάσαι, τότε δεν παίρνεις τέτοια μηχανη
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Ο ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΘΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΡΕΙΟΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ 100% ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ??
προς του συντάκτες του Moto-και Autotriti: καλο είναι, ειδικά εάν θέλετε να κάνετε λογοπαίγνια να μάθετε και λίγα ελληνικά. Κατά τα άλλα, τα ερωτήματα που τελευταία θέτετε, είναι χαμηλού επιπέδου, απλά για να γίνεται κουβέντα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ και σαν ιδιοκτητης καταστηματος μοτο αλλα και διαφορων μοτοσυκλετων γνωριζω εκ των εσω πως αγοραζουμε στη συντριπτικη πλειοψηφια λογο "φαινεσθαι" κι οχι "ειναι". αν μια R1 του 2007 με 2500ε λιγοτερα εχει να ανταγωνισθει μια του 09 με 7 ΗΡ περισσοτερα στις περισσοτερες των περιπτωσεων θα χασει! αντιστοιχα ΟΝ ΟFF full extra κλπ....
Νομίζω ότι είναι θέμα ωριμότητας που πάει με την ηλικία .Αν είσαι 25-30 και πάρεις ένα GSX-R ή ένα RR δεν θα σε παρεξήγηση κανείς αν είσαι 45-50 και πάρεις την ίδια μηχανή επειδή έχεις οικονομική άνεση ή επειδή τραβιέται περισσότερο και κάθε φορά που σταματάς κατεβαίνεις με δισκοπάθεια είσαι το νούμερο που δείχνουν με το δάκτυλο .Σε κάθε περίπτωση το γκάζι σε γαργαλάει και όταν το έχεις κάτω από τα πόδια σου αργά η γρήγορα θα το ανοίξεις παραπάνω από ότι χρειάζεται την λάθος στιγμή. Είναι δυνατόν να είσαι στην εθνική με το καινούργιο σου μηχανάκι (με 120+PS) και να δεις 4-5 SM να περνούν μαλλιά κουβάρια δίπλα σου και να μην πλακωθείς να μη φύγεις με τις πάντες θέλοντας να τους ακολουθήσεις .Το θεωρώ αδύνατον ,αν δεν το κάνεις θα είσαι 1 στους 1000.Κατά την γνώμη μου λίγοι αγοράζουν βάση τις πραγματικές ανάγκες τους ,και την καλύτερη σχέση ανάγκης-ποιότητας –τιμής αλλά ευτυχώς για τις εταιρείες γιατί τα μισά μοντέλα δεν πρόκειται να πουλούσαν ούτε ένα κομμάτι .
symfwnw oti agorazoume lifestyle..auto mas aresei.
alla an leipei kai h analogh wrimothta..de tha vgei se kalo.
h odhghsh toso stis poleis alla kai sta taxidia prepei na einai apolaush kai oxi epideixh..
ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΣΟΦΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ. ΑΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΩ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΣΥΝΑΝΤΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΑ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΟΥΡΙΣΤΑΔΙΚΑ 1.000+ cc ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΧΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΥΚΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΡΟΜΟ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΜΕΧΡΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Ή ΧΑΛΚΙΔΑ, ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΟΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ.
Αν μαζί με τη μοτοσικλέτα δεν αναβαθμίσεις και τον εγκέφαλο... θα εμπίπτεις στην κατηγορία τραυματισμένος κάγκουρας το συντομότερο. Σίγουρα συμβαίνει να πιστεύουμε οτι μαζί με τα σίδερα πάνε και τα μυαλά... Δυστυχώς το χρήμα αγοράζει σίδερα, αλλά όχι και το πιο σημαντικό:μυαλό.
Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη. Τις περισσότερες φορές οι καταναλωτές επιλέγουν λάιφ-στάιλ παρά ανάγκες. Άλλωστε οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν. Άλλοι πάλι κάνουν ταξίδια επειδή αγόρασαν ταξιδιάρικη μηχανή, όχι επειδή πραγματικά γουστάρουν ταξίδια. Ο ίδιος οδηγός με racing μηχανή οδηγά σαν διάβολος. Με το δεύτερό του μηχανάκι, δηλαδη ένα παπάκι είναι πάντα πιο συνεσταλμενος. Αυτό λέει πολλά. Η μανία του πάντα δυνατότερου, του πάντα μεγαλύτερου, πέρα από ανάγκες, οδηγεί σε παραλογικές αγορές. Μηχανές 1200cc τριγυρίζουν σε αποστάσεις 20χιλιομέτρων. Ελάχιστοι κοιτούν την κατανάλωση.
Ερώτηση:αν αύριο το πρωΐ μια εταιρία λανσάριζε μοντέλο 10.000cc με 450 ίππους στην τιμή των 4.000 Ευρώ, πόσοι είναι εκείνοι που θα το αγόραζαν επειδή είναι το δυνατότερο αν και ποτέ δεν θα μπορούσαν να το αξιοπιοίσουν;
Αυτά είναι καταναλωτισμός. ΝΗΣΤΕΙΑ χρειάζεται και στα έξοδα.
Αυτό που μετράει περισσότερο είναι αυτό που θέλεις να κάνεις με τη μοτοσυκλέτα σου.Δεν υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα που θα σε κάνει να αισθανθείς γρήγορος καλύτερη από τη δικιά σου που την ξέρεις και μπορείς να την αξιοποιήσεις, δεν υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα που θα σε ταξιδέψει καλύτερα από τη δική σου, αρκεί να θες να κάνεις το ταξίδι κ.α.
Οταν αγοραζεις οτιδηποτε, είται είναι μηχανη ειτε αυτοκινητο ειτε επωνυμο ρουχο ειτε σερβίτσιο, αυτο που πραγματικα αγοραζεις ειναι το Lifestyle που συνοδευει αυτο το όνομα του προιοντος. Απο τοτε που ο Δυτικός πολιτισμός ξέφυγε από τα πλαίσια της καθαρής επιβίωσης, έχει γίνει προτεραιότητα η αγορά ενός συγκεκριμένου στύλ ζωής μέσω της αγοράς ενός προιόντος. Αυτό είναι ανθρώπινο, αλλά όχι απαραίτητα λογικό.
Δυστυχως αυτο ειναι γνωρισμα της εποχης μας. Μονο κατασταλαγμενοι και ωριμοι ανθρωποι (αρα και μοτοσυκλετιστες), αδιαφορουν για το αν καβαλανε GPZ400 η GSXR1000K8, και χαιρονται την παρεα και τη βολτα. Ολοι οι αλλοι ειναι για τις πλατειες.
egw distixws emaua oti oi mixanes den se kanoyn kai kalitero odigo me ton skliro tropo. agorasa ena R6 to 04 kai pigaina poly grigorotera apo oso mporoysa mono kai mono epiedi eixa racing mixanaki....
to apotelsma itan spasmeni lekani kai katagma ston dexi astragalo, dialimeno mixanaki kai 6 mines talaiporia sto krebati...
paidia, prosoxi! parte oti sas aresei alla na eiste prosektikoi me to gkazi, den simainei oti epeidi pires to kalitero superbike egines kai kalos odigos.
Πιστεύω πως είναι πολλοί οι συνάδελφοι μοτοσικλετιστές που επηρεάζονται απο "μόδες" και συγκεκριμένα πρότυπα συμπεριφοράς. Δυστυχώς αυτο βγαίνει και στον δρόμο...μου έχει τύχει να είμαι σε ταξίδι με τo ΑΧ-1 που χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου μετακινήσεις και να με "σνομπάρουν" όταν πάιζω τα φώτα μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού....με το FJR 1300 φυσικά χαιρετάνε όλοι. Γιατί τέτοια συμπεριφορά; Αγοράζει ο αλλός μηχανή μεγάλου κυβισμού και ξενχάει απο που ξεκίνησε; όλοι μοτοσικλετιστές είμαστε και καλά θα κάνουν μερικοί να ξεκαβαλήσουν το καλάμι...
ΣΥΧΓΑΡΗΤΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ ΚΑΙ ΧΕΡΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥΣ!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Eίμαστε καταναλωτικοί, γουστάρουμε να μας κοιτάζουν ,μας φτιάχνει τη διάθεση το νέο γυαλιστερό μηχανάκι μας φετινό μοντέλο ,γουστάρουμε την συζήτηση στην καφετέρια για τα 2 επιπλέον άλογα που βγάζει το νέο μοντέλο καθώς και πως έχει επηρεάσει το φρενάρισμα η 0,5 χιλιοστά μεγαλύτερη δισκόπλακα, βέβαια και εσείς τα περιοδικά βάζετε το χεράκι σας γιατί και ‘σεις είστε μέρος του παιγνιδιού.(με την καλή έννοια –όχι πάντα).Το 90% δεν μπορούμε να πηγαίνουμε με γόνατο που ξύνει το δρόμο άσχετα που έχουμε γυαλιστερό Super Bike 1000cc ,ούτε πάμε εκδρομές εκτός πόλης 2 φορές το μήνα απλά γιατί δεν μας αφήνει η γυναίκα μας ή γιατί η νέα φίλη μας φοβάται να ανέβει και να πηγαίνεις πάνω από 60χιλ.Το 10% που αγοράζει συνειδητά αυτό που χρειάζεται και το αξιοποιεί κατάλληλα είναι αυτό που τραβάει εμάς τους υπόλοιπους και τα χώνουμε κανονικά. Γιατί ζούμε όλοι με την προσδοκία να τα κάνουμε και εμείς αλλά δεν πάμε ποτέ σε μια σχολή οδήγησης να μάθουμε πως γίνετε, δεν πάμε σε μια λέσχη να πάμε ένα ωραίο οργανωμένο ταξίδι .Τι ψάχνεις ? Κάντε καμιά καμπάνια να πάνε όλοι σε σχολές-να γραφτούν σε λέσχες να ανέβει το επίπεδο να κινηθεί και η ευρύτερη αγορά περιφερικών ,ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ-ΠΑΙΓΝΙΔΙ-Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ
Η οδική συμπεριφορά του κάθε οδηγού έχει να κάνει με την παιδεία και τις εμπειρίες του.Το ποιο σημαντικό είναι η γνώση των δυνατοτήτων μας και των δυνατοτητων της μοτοσυκλέτας.Για παράδειγμα η κατοχή ενός supersport 200 hp δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι μπορείς να τα βγάλεις όλα στον δρόμο.Πολλές φορές η αγορά μίας μοτοσυκλέτας αποτελεί την εκπλήρωση ενός ονείρου το οποίο δεν αντιστοιχεί στις πραγματικές μας ανάγκες. Είμαι κάτοχος ενός μεγάλου ONN-OFF το οποίο είναι κατάλληλο για ταξίδια όμως εγώ δεν έχω τον ελεύθερο χρόνο για να ταξιδεύω συχνά.Η πραγματικη χρήση της μοτοσυκλετας μου κατά 90% δεν αντιστοιχεί με τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα της.Λόγω του ότι μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια έχω επιλέξει μια μοτοσυκλέτα με φουλ τουριστικές δυνατότητες που το στιλ της με εκφράζει και ας μην μπορώ να ταξιδέυω συχνά.
Άν την χρωστάς ή γενικά δεν έχεις λεφτά και απλός ίσα που κατάφερες να την αγοράσεις, τότε αυτό που θα συμβεί είναι, να την οδηγάς σα τη κότα με αποτέλασμα να σε βλέπουν τα παπάκια και να σε λυπούνται. Άν έχεις λεφτά και να τη συντηρείς και να τη φτιάξεις και γενικά δεν σε νοιάζει ότι κι άν πάθει, τότε θα γίνεις αστέρι στην οδήγηση, επειδή: α) αν έχεις αυτά τα κριτήρια και δεν φοβάσαι τότε με την εξάσκηση θα βελτιωθείς πολύ και β) αν εχεις αυτά τα κριτήρια αλλά φοβάσαι, τότε δεν παίρνεις τέτοια μηχανη
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ Ο ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΘΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΡΕΙΟΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ 100% ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ??
προς του συντάκτες του Moto-και Autotriti: καλο είναι, ειδικά εάν θέλετε να κάνετε λογοπαίγνια να μάθετε και λίγα ελληνικά. Κατά τα άλλα, τα ερωτήματα που τελευταία θέτετε, είναι χαμηλού επιπέδου, απλά για να γίνεται κουβέντα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ και σαν ιδιοκτητης καταστηματος μοτο αλλα και διαφορων μοτοσυκλετων γνωριζω εκ των εσω πως αγοραζουμε στη συντριπτικη πλειοψηφια λογο "φαινεσθαι" κι οχι "ειναι". αν μια R1 του 2007 με 2500ε λιγοτερα εχει να ανταγωνισθει μια του 09 με 7 ΗΡ περισσοτερα στις περισσοτερες των περιπτωσεων θα χασει! αντιστοιχα ΟΝ ΟFF full extra κλπ....
Νομίζω ότι είναι θέμα ωριμότητας που πάει με την ηλικία .Αν είσαι 25-30 και πάρεις ένα GSX-R ή ένα RR δεν θα σε παρεξήγηση κανείς αν είσαι 45-50 και πάρεις την ίδια μηχανή επειδή έχεις οικονομική άνεση ή επειδή τραβιέται περισσότερο και κάθε φορά που σταματάς κατεβαίνεις με δισκοπάθεια είσαι το νούμερο που δείχνουν με το δάκτυλο .Σε κάθε περίπτωση το γκάζι σε γαργαλάει και όταν το έχεις κάτω από τα πόδια σου αργά η γρήγορα θα το ανοίξεις παραπάνω από ότι χρειάζεται την λάθος στιγμή. Είναι δυνατόν να είσαι στην εθνική με το καινούργιο σου μηχανάκι (με 120+PS) και να δεις 4-5 SM να περνούν μαλλιά κουβάρια δίπλα σου και να μην πλακωθείς να μη φύγεις με τις πάντες θέλοντας να τους ακολουθήσεις .Το θεωρώ αδύνατον ,αν δεν το κάνεις θα είσαι 1 στους 1000.Κατά την γνώμη μου λίγοι αγοράζουν βάση τις πραγματικές ανάγκες τους ,και την καλύτερη σχέση ανάγκης-ποιότητας –τιμής αλλά ευτυχώς για τις εταιρείες γιατί τα μισά μοντέλα δεν πρόκειται να πουλούσαν ούτε ένα κομμάτι .
symfwnw oti agorazoume lifestyle..auto mas aresei. alla an leipei kai h analogh wrimothta..de tha vgei se kalo. h odhghsh toso stis poleis alla kai sta taxidia prepei na einai apolaush kai oxi epideixh..
ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΣΟΦΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ. ΑΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΩ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΣΥΝΑΝΤΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑ ΣΕ ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΑ ΘΗΡΙΩΔΗ ΤΟΥΡΙΣΤΑΔΙΚΑ 1.000+ cc ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΧΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΥΚΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΡΟΜΟ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΜΕΧΡΙ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Ή ΧΑΛΚΙΔΑ, ΤΡΙΒΑΛΙΤΣΟΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ.
Αν μαζί με τη μοτοσικλέτα δεν αναβαθμίσεις και τον εγκέφαλο... θα εμπίπτεις στην κατηγορία τραυματισμένος κάγκουρας το συντομότερο. Σίγουρα συμβαίνει να πιστεύουμε οτι μαζί με τα σίδερα πάνε και τα μυαλά... Δυστυχώς το χρήμα αγοράζει σίδερα, αλλά όχι και το πιο σημαντικό:μυαλό.
Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη. Τις περισσότερες φορές οι καταναλωτές επιλέγουν λάιφ-στάιλ παρά ανάγκες. Άλλωστε οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τι αγοράζουν. Άλλοι πάλι κάνουν ταξίδια επειδή αγόρασαν ταξιδιάρικη μηχανή, όχι επειδή πραγματικά γουστάρουν ταξίδια. Ο ίδιος οδηγός με racing μηχανή οδηγά σαν διάβολος. Με το δεύτερό του μηχανάκι, δηλαδη ένα παπάκι είναι πάντα πιο συνεσταλμενος. Αυτό λέει πολλά. Η μανία του πάντα δυνατότερου, του πάντα μεγαλύτερου, πέρα από ανάγκες, οδηγεί σε παραλογικές αγορές. Μηχανές 1200cc τριγυρίζουν σε αποστάσεις 20χιλιομέτρων. Ελάχιστοι κοιτούν την κατανάλωση. Ερώτηση:αν αύριο το πρωΐ μια εταιρία λανσάριζε μοντέλο 10.000cc με 450 ίππους στην τιμή των 4.000 Ευρώ, πόσοι είναι εκείνοι που θα το αγόραζαν επειδή είναι το δυνατότερο αν και ποτέ δεν θα μπορούσαν να το αξιοπιοίσουν; Αυτά είναι καταναλωτισμός. ΝΗΣΤΕΙΑ χρειάζεται και στα έξοδα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 60%. ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
Αυτό που μετράει περισσότερο είναι αυτό που θέλεις να κάνεις με τη μοτοσυκλέτα σου.Δεν υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα που θα σε κάνει να αισθανθείς γρήγορος καλύτερη από τη δικιά σου που την ξέρεις και μπορείς να την αξιοποιήσεις, δεν υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα που θα σε ταξιδέψει καλύτερα από τη δική σου, αρκεί να θες να κάνεις το ταξίδι κ.α.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ αγοράζω κάτι γιατί μου αρέσει.
Οταν αγοραζεις οτιδηποτε, είται είναι μηχανη ειτε αυτοκινητο ειτε επωνυμο ρουχο ειτε σερβίτσιο, αυτο που πραγματικα αγοραζεις ειναι το Lifestyle που συνοδευει αυτο το όνομα του προιοντος. Απο τοτε που ο Δυτικός πολιτισμός ξέφυγε από τα πλαίσια της καθαρής επιβίωσης, έχει γίνει προτεραιότητα η αγορά ενός συγκεκριμένου στύλ ζωής μέσω της αγοράς ενός προιόντος. Αυτό είναι ανθρώπινο, αλλά όχι απαραίτητα λογικό.
Δυστυχως αυτο ειναι γνωρισμα της εποχης μας. Μονο κατασταλαγμενοι και ωριμοι ανθρωποι (αρα και μοτοσυκλετιστες), αδιαφορουν για το αν καβαλανε GPZ400 η GSXR1000K8, και χαιρονται την παρεα και τη βολτα. Ολοι οι αλλοι ειναι για τις πλατειες.
egw distixws emaua oti oi mixanes den se kanoyn kai kalitero odigo me ton skliro tropo. agorasa ena R6 to 04 kai pigaina poly grigorotera apo oso mporoysa mono kai mono epiedi eixa racing mixanaki.... to apotelsma itan spasmeni lekani kai katagma ston dexi astragalo, dialimeno mixanaki kai 6 mines talaiporia sto krebati... paidia, prosoxi! parte oti sas aresei alla na eiste prosektikoi me to gkazi, den simainei oti epeidi pires to kalitero superbike egines kai kalos odigos.
Πιστεύω πως είναι πολλοί οι συνάδελφοι μοτοσικλετιστές που επηρεάζονται απο "μόδες" και συγκεκριμένα πρότυπα συμπεριφοράς. Δυστυχώς αυτο βγαίνει και στον δρόμο...μου έχει τύχει να είμαι σε ταξίδι με τo ΑΧ-1 που χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου μετακινήσεις και να με "σνομπάρουν" όταν πάιζω τα φώτα μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού....με το FJR 1300 φυσικά χαιρετάνε όλοι. Γιατί τέτοια συμπεριφορά; Αγοράζει ο αλλός μηχανή μεγάλου κυβισμού και ξενχάει απο που ξεκίνησε; όλοι μοτοσικλετιστές είμαστε και καλά θα κάνουν μερικοί να ξεκαβαλήσουν το καλάμι...