Η BMW έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό μια γενικευμένη «επίθεση» στον ανταγωνισμό παρουσιάζοντας νέα μοντέλα σε κατηγορίες-«φωτιά», αλλά και ανανεώνοντας συνολικά τη γκάμα της, με γνώμονα την αποποίηση του συντηρητικού προφίλ των προηγούμενων χρόνων.
Για το 2009 η στρατηγική της BMW παραμένει στο ίδιο μοτίβο της κατά μέτωπο αντιπαράθεσης σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες μοτοσικλετών. Μπορεί να μην παρουσιάστηκε κάποιο μοντέλο-έκπληξη όπως τα προηγούμενα χρόνια, αλλά αυτό δεν σημαίνει «εκεχειρία» σε καμία περίπτωση…το αντίθετο μάλιστα!
Η σειρά των K (δηλαδή τα S, R & GT) ανανεώθηκε με νέους ισχυρότερους κινητήρες 1300 κ.εκ., καθώς και τη προσθήκη του εξελιγμένου συστήματος ESA II (ηλεκτρονική ρύθμιση αναρτήσεων) και του νέου HP Gearshift Assistant, το οποίο επιτρέπει το ανέβασμα σχέσων χωρίς την χρήση συμπλέκτη.
Νέο μοντέλο αποτελεί η γυμνή έκδοση των F800S & ST με το όνομα F800R, το οποίο με εμφάνιση που παραπέμπει στον «χούλιγκαν» Κ1300R και 87 ίππους, ρίχνεται στην μάχη των μεσαίων δικύλινδρων naked.
Από τα μονοκύλινδρα «G», σημαντικές αλλαγές έχει δεχθεί το scrambler της οικογενείας, Χcountry, ισχυροποιώντας τον αστικό του χαρακτήρα, ενώ υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δούμε σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης το G650GS, που αποτελεί τον συνεχιστή της παράδοσης των μονοκύλινδρων on-off της εταιρείας.
Εκτός των ανωτέρω, το 2009 σηματοδοτεί την συμμετοχή της BMW σε κορυφαίο αγωνιστικό επίπεδο, αφού το Supersport S1000RR θα στηθεί στην εκκίνηση του WSBK και στα μέσα περίπου της χρονιάς αναμένεται και η παρουσιάση της έκδοσης δρόμου!
Περισσότερες λεπτομέρειες και αναλυτική περιγραφή των BMW του 2009, μπορείτε να βρείτε στο τεύχος Νο2 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 20/01/2009.