Μια μικρή σε διαστάσεις και σε κυβισμό μοτοσικλέτα, που έχει ωστόσο ένα μεγάλο παρελθόν. Το VTR 250 της Honda βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στο γκαράζ μας και οι μάχες για το κλειδί του χαρακτηρίζονται επικές. Οι πρώτες μας εντυπώσεις είναι πολύ θετικές και μέρα με τη μέρα το VTR μας κερδίζει όλο και πιο πολύ!
Το VTR 250 μπορεί να έγινε ευρύτερα γνωστό στην χώρα μας και την υπόλοιπη Ευρώπη πριν μερικούς μήνες αλλά δεν είναι μια καινούργια μοτοσικλέτα. Το μοντέλο υπάρχει από το 1997 αλλά η διάθεση του γινόταν αποκλειστικά στη Ιαπωνία. Φέτος, η Honda ανανέωσε το μοντέλο και «επέτρεψε» στο VTR να ταξιδέψει προς την Ευρώπη.
Πλαίσιο χωροδικτύωμα, V2 κινητήρας, μίνιμαλ σχεδίαση και ένα κυρίαρχο οπτικά ρεζερβουάρ, τι είναι; Αν το μυαλό σας πάει προς Ducati μεριά δεν σας αδικούμε, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Honda! Το VTR 250 μπορεί να χρησιμοποιεί τα ίδια «συστατικά» με το monster, η εκτέλεση της «συνταγής» όμως είναι διαφορετική και το αποτέλεσμα εάν όχι εξίσου, σίγουρα πολύ όμορφο. Είχαμε καιρό να δούμε τόσο «περιποιημένη» μοτοσικλέτα 250 κ.εκ. και αυτό εκτός από τη σχεδίαση αφορά και στη ποιότητα κατασκευής, που με εξαίρεση κάποιες κολλήσεις του πλαισίου, κρίνεται εξαιρετική.
Η εργονομία, σε αντίθεση με τις μοτοσικλέτες που αρχικά έχουν σχεδιαστεί για την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, είναι εναρμονισμένη στα ευρωπαϊκά πρότυπα. Ακόμα και αν η φύση σας έχει ευνοήσει στο ανάστημα, πάνω στην σέλα του VTR δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα. Η σέλα είναι άνετη και φαρδιά ενώ το ίδιο συμβαίνει και με εκείνη του συνεπιβάτη. Το τιμόνι είναι στενό και οι γωνίες του δεν είναι όσο κλειστές ώστε και να ταλαιπωρεί τα άνω άκρα.Στις πρώτες αναγνωριστικές βόλτες με το VTR 250, εντύπωση μας έκανε η ευελιξία του και η φιλικότητα του, κάτι που είναι βέβαια αναμενόμενο για ένα commuter 250 κ.εκ. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι η αίσθηση μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσικλέτας που προσφέρει χάρη στη σταθερότητα και την σιγουριά που εμπνέει στις στροφές.Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κινητήρας, που παρουσιάζεται αρκετά ισχυρός και εύστροφος, παρασύροντας πολλές φορές τον αναβάτη του σε «sport» (τηρουμένων πάντα των αναλογιών) ρυθμούς.
Περισσότερα για το Honda VTR 250 θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε πολύ σύντομα σε προσεχές τεύχος του Moto Τρίτη.